  • 1. Data: 2010-04-29 15:16:45
    Temat: jaka kuchenka gazowa?
    Od: pwk <p...@w...pl>

    Musze zakupić całą nową kuchnię.
    Miedzy innymi też i sama kuchenkę.

    W grę wchodzi kuchenka gazowa wolnostojąca lub osobno: płyta grzewcza
    gazowa i piekarnik elektryczny.

    Jeśli chodzi o część gazową:
    interesują mnie te palniki z 3 lub nawet czterem koronami.
    Czy ktoś to ma i uważa że warte jest zachodu?
    Tylko do gotowania w woku??

    jaką firmę polecacie?

    generalnie wole kuchenkę wolnostojącą.
    zasadniczo są tańsze, nie trzeba do tego mebli i mniej zabawy z
    instalacją, ale nie znalazłem takiej z palnikami wielokoronowymi.

    Piekarnik interesowałby mnie z termoobiegiem i z wbudowaną mikrofalą.

    Czy ktoś ma coś takiego i może parę słów krytyki zapodać? :)

    Czy znacie jakiegoś producenta, który ma w ofercie kuchenkę wolnostojącą
    z palnikami wielokoronowymi oraz piekarnik z termoobiegiem i mikrofalą?
    Grzebię, grzebię i nic...