  • 1. Data: 2010-11-03 15:41:24
    Temat: przeterminowane kleje do plytek
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    witam, mam nie wykorzystane kilka worków z klejem do ceramiki.
    przeterminowane ze 2 miesiace.
    pytanie: czy to sie nadaje do uzytku jeszcze (skladowane w cieple w domu)?
    ile ew taki produkt moze lezec zanim zacznie tracic wlasciwosci?

    jesli nie nadaje sie do klejenia plytek to pytanie czy stare zaprawy klejowe
    do styropianu, plytek itd nadaja sie do zrobienia wylewki po wykutej dziurze
    w podlodze (wymiana rury z woda pod podloga:/ wylewka betonowa wykuta do
    ziemi) ?

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-11-03 16:21:58
    Temat: Re: przeterminowane kleje do plytek
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 3 Lis, 16:41, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > pytanie: czy to sie nadaje do uzytku jeszcze (skladowane w cieple w domu)?
    > ile ew taki produkt moze lezec zanim zacznie tracic wlasciwosci?

    IMO 2 miesice po terminie nie sa problemem + pod warunkiem poprawnego
    magayznowania

> [...]
    > w podlodze (wymiana rury z woda pod podloga:/ wylewka betonowa wykuta do

    Nie - nie nadaj się i powodem nie jest przeterminowanie, a właściwości
    tych produktów.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2010-11-03 16:26:54
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 3 Lis, 16:41, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > w podlodze (wymiana rury z woda pod podloga:/ wylewka betonowa wykuta do

    Jesli mieszanki sa sypkie tak jak nowe to nie powinno byc problemu.
    Zazwyczaj takie mieszanki naciagaja wilgocia i worek z zewnatrz
    twardnieje. Czesc zaprawy jest ok (ta sypka) ale czesc jest juz troche
    powiązana (te grudki). Moze byc tak ze po dobrym wymieszaniu
    dostaniesz zwykla dobra zaprawe ale moze byc tak ze bedzie miala slabe
    wlasciwosci dotyczace przyczepnosci do powierzchni.

    Kleje do plytek sa dosyc slabe w porownaniu do betonu wiec jesli
    chcesz je wykorzystac do zalania jakiegos niekrytycznego zasobu to ok.
    Ale maja dosyc duza zmiane objetosci i ja jak kiedys zalalem grubo
    klejem dziure to sie po jakims czasie popekalo i wykruszylo. Nie
    pamietam jaki to klej byl.

  • 4. Data: 2010-11-04 06:56:34
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Dokładnie,jesli mieszanka jest sypka bez grudek to moze być i o rok
    przeterminowana.
    Nie raz trafiało mi sie [szczególnie w atlasie]w nowym kleju grudki[mało
    powiedziane grudy]które musiałem usuwać z zaprawy-a płytki ani drgną.
    pozdro.jack

  • 5. Data: 2010-11-04 08:07:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    o to dobra wiadomosc bo myslalem ze musze to juz wywalic a tanie to nie jest.

  • 6. Data: 2010-11-04 20:41:08
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iatpkl$olo$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >o to dobra wiadomosc bo myslalem ze musze to juz wywalic a tanie to nie
    >jest.

    Trzymaj, trzymaj... A jak już jesteś po budowie, to sie okaze, ze i za 5 lat
    tego nie wykorzystasz...

    Ja tydzien temu wywalilem wszystko co mi zostalo po budowie - rok czasu to
    magazynowalem "bo sie kiedys przyda". Ale zdalem sobie sprawe, ze przez
    najblizsze kilka(nascie) lat nie planuje remontow...