  • 11. Data: 2009-12-16 04:33:01
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > Witam. Prosze o informacje czy ktos dodawal wylewke radiostezyjna do zaprawy
    > w trakcie budowy. Jaki byl skutek. Okazuje sie ze przez nasza dzialke
    > przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie. Z
    > gory dziekuje za pomoc.
    > MM

    Ja dodawalem.
    Sprawa niby smieszna ale na tyle powazna, ze po namysle zrobilem wokol sprawy
    odpowiednia atmosfere tajemniczosci, polecilem jako najlepszy dodatek, wapn z
    muszelek morskich, ktory mozna kupic w aptekach jako jeden z najlepszych
    srodkow na uzupelnienie wapnia w organizmie np. dla osob skaznych na dializy.
    Ale ono jest bardzo drogie wiec wymoglem zgode na zastosowanie substytutu
    wapna nawozowego, przestrzegajac przy tym, ze ono moze byc zanieczyszczone
    roznymi szkodliwymi dla zdrowia substancjami. W koncu skonczylo sei na
    skorupkach jajek, ktore z nalezyta starannoscia polecilem rozdrabniac w
    agatowym a w ostatecznosci w porcelanowym mozdzierzu. I tego proszku rowniez z
    nalezna tej czynnosci powaga, w sobie tylko znanej ilosci, dodawalem zarowno
    do zaprawy murarskiej jak i betonu posadzki. W sumie zuzylem ze cztery kopy
    jaj; skorupki musialy byc plukane w occie, potem wyplukane w przegotowanej
    wodzi i przed zatomizowaniem dokladnie, korzystnie przy pelni ksiezyca,
    wysuszone.
    Wszystko chyba sie udalo gdzyz wlascicielka jest zadowolona, zedne lumbago czy
    inne zapalenia skarpetek jej sie nie ima, tylko dwa razy lozko przestawiala
    dla znalezienia odpowiedniego kata do eliminacji ew. nieznacznych pozostalosci
    promieniowania tych zyl wodnych.
    I to moge polecic.
    Pzdr.
    Tornad

  • 12. Data: 2009-12-16 06:33:18
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Okazuje sie ze przez nasza dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny.

    Okazuje sie bo co ? I co rozumiesz przez ciek wodny ? ;)

    >Podobno zaprawa eliminuje 80% promieniowania.

    Wrecz moglbym powiedziec ze zaprawa ta eliminuje wiecej nawet niz 80% !,
    podobnie jak kazda inna, podobnie jak masło, wolowina czy wrecz czyste
    powietrze eliminują _te_ promieniowanie w 101% - nic cholera nie zostaje. I
    dlatego tak trudno to wykryć ! :)

    >Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie.

    Przed badaniem budowy trzeba by sobie jeszcze zrobic diagnostyke mozgu albo
    chociaz zapisac sie na "Fizyka nie tylko dla orłów" ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 13. Data: 2009-12-16 06:54:51
    Od: "Andrzej Kałuża" <a...@k...pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie.

    Witam,

    Ja poważnie teraz...
    Czy sprawdzano czy na wysokości 1,5, 3, 5m ten ciek wodny przeszkadza ?
    Możliwe, że w pomieszczeniach budynku wpływ cieku wodnego nie będzie miał
    wogóle znaczenia na zdrowie i samopoczucie mieszkańców.
    Cieki wodne mają taką cechę... często nie są prostopadłe w stosunku do
    gruntu.
    Może wogóle nie będziesz się musiał tym przejmować.

  • 14. Data: 2009-12-16 09:26:59
    Od: "mm" <t...@p...fm>

> [...]
    > dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po

    Można odpowiednio ustawić ( wmurować ) w rogach budynku kamienie polne
    odpowiednio spolaryzowane , ustawia to radiesteta.
    Jeżeli masz pewność że to jest ciek o dużym promieniowaniu np 3 w skali
    1-10 , to warto zastanowić się nad tym. Jeżeli masz uskok
    tektoniczny to wogóle tam nie budować. Ale wogóle możesz tym się nie
    przejmować jak wiekszość tu piszących najwyżej bedziesz miał
    raka , jakiś wylew , może udar czego ci nie życze jeżeli trzeźwo myślisz

  • 15. Data: 2009-12-16 10:07:01
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Można odpowiednio ustawić ( wmurować ) w rogach budynku kamienie polne
    > odpowiednio spolaryzowane , ustawia to radiesteta.

    ...wykorzystujac odwieczna moc ukrytą w Kamieniach Polnych (tm) mozna
    zdzialac cuda...ale pamietaj: według Andrzeja PIetrzaka "Z kamieniami nie ma
    żartów, mogą stymulować pozytywnie organizm, ale mogą też szkodzić." - jak
    wybrac radiestete ktory nie pogorszy wrecz sprawy Kamieniami Polnymi (tm) ?

    > Jeżeli masz pewność że to jest ciek o dużym promieniowaniu np 3 w skali
    > 1-10 , to warto zastanowić się nad tym.

    I jakież to jest te promieniowanie, a skala w jednostkach jakich ?

    >Jeżeli masz uskok
    > tektoniczny to wogóle tam nie budować.

    Naszczecie tego typu sprawne diagnozuje ktos bazujacy na prawdziwej nauce -
    np geolog ;)

    >Ale wogóle możesz tym się nie
    > przejmować jak wiekszość tu piszących najwyżej bedziesz miał
    > raka , jakiś wylew , może udar czego ci nie życze jeżeli trzeźwo myślisz

    Albo co gorsza świńską grype. Albo katar. Chyba nie twierdzisz ze te "cieki
    wodne" to sa takie wredne ze zaraz rak albo inny wylew nie ?

    Kane

  • 16. Data: 2009-12-16 10:57:32
    Od: "mm" <t...@p...fm>

> [...]
    >
    > Albo co gorsza świńską grype. Albo katar. Chyba nie twierdzisz ze te
    > "cieki wodne" to sa takie wredne ze zaraz rak albo inny wylew nie ?

    Są radiesteci którzy mają certyfikaty i nawet są radiesteci sądowi .Wiedzą
    dokładnie jaki kamień ułożyć którą stroną i jaki kamień jakim kolorem
    promieniuje. Uskok geologiczny może to sprawdzić geolog ale musiał by
    zrobić odwiert , radiesteta sprawdzi to stosownym narzędziem .
    Cieki wodne bardzo mocno oddziaływują na orgranizm człowieka ale w stopniu
    długofalowym nawet na tych co myślą że to są bajki . Zdążysz zapomnieć po
    budowie ze tam przechodzi ciek , pomieszkasz parę lat jak ci lekarze nie
    będą wstanie pomóc to sobie przypomnisz o tym cieku .

  • 17. Data: 2009-12-16 11:06:24
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik mm napisał:

> [...]
    > promieniuje. Uskok geologiczny może to sprawdzić geolog ale musiał by
    > zrobić odwiert , radiesteta sprawdzi to stosownym narzędziem .

    To po co są geodeci ? lub czemu radiestezji nie wykłada się na studiach
    geologicznych ?

> [...]
    > budowie ze tam przechodzi ciek , pomieszkasz parę lat jak ci lekarze nie
    > będą wstanie pomóc to sobie przypomnisz o tym cieku .
    A jak głęboko musi być ciek wodny by być szkodliwy/nieszkodliwy ?

    pzdr.
    rafał

  • 18. Data: 2009-12-16 11:11:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kane pisze:

    > Albo co gorsza świńską grype. Albo katar. Chyba nie twierdzisz ze te
    > "cieki wodne" to sa takie wredne ze zaraz rak albo inny wylew nie ?

    Oj, nie widzisz, że one robią PROMIENIOWANIE?

    A przecież PROMIENIOWANIE to jak bomba atomowa!

  • 19. Data: 2009-12-16 11:15:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mm pisze:

    > Są radiesteci którzy mają certyfikaty i nawet są radiesteci sądowi .Wiedzą

    No, i jasnowidze sądowi.

    A potem taka durna bździągwa wierząca w czasy zostaje sędzią i puszcza
    wolno kogoś, kto znał szczegóły zbrodni tak, jak tylko mógł znać ktoś,
    kto w niej uczestniczył, bo cwaniaczek zezna, że usłyszał to wszystko od
    jasnowidza.

    > dokładnie jaki kamień ułożyć którą stroną i jaki kamień jakim kolorem
    > promieniuje.

    O, kolorem?

    Kurcze, to jak wezmę dobrego radiestetę i ten mi dobierze kamienie
    solidnie promieniujące na czerwono, zielono i niebiesko, to nie będę
    musiał mieć w domu oświetlenia, bo będę miał w sumie białe oświetlenie!

  • 20. Data: 2009-12-16 11:28:19
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Gru, 11:57, "mm" <t...@p...fm> wrote:

    > S radiesteci kt rzy maj certyfikaty i nawet s radiesteci s dowi  .Wiedz
    > dok adnie jaki kamie u o y kt r stron i jaki kamie jakim kolorem
    > promieniuje.  Uskok geologiczny mo e to sprawdzi geolog ale musia by
    > zrobi odwiert , radiesteta  sprawdzi to stosownym narz dziem .
    > Cieki wodne  bardzo mocno oddzia ywuj na orgranizm cz owieka ale w stopniu
    > d ugofalowym nawet na tych co my l e to s bajki . Zd ysz zapomnie po
    > budowie ze tam przechodzi ciek , pomieszkasz par lat  jak ci lekarze nie
    > b d wstanie pom c to sobie przypomnisz o tym cieku .

    Powiem tak... rzucam teraz na Ciebie klątwę! Poważnie!.
    Możesz sobie nie wierzyć a ona będzie działać. Zobaczysz!
    Nawet jeśli myślisz że to bajki. Zdążysz zapomnieć o tym, pożyjesz
    parę lat i zachorujesz na poważną chorobę. I wtedy przypomnisz sobie o
    mojej klątwie!

    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.