  • 21. Data: 2009-12-16 11:41:02
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    mm wrote:

    > Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > Można odpowiednio ustawić ( wmurować ) w rogach budynku
    > kamienie polne odpowiednio spolaryzowane , ustawia to
    > radiesteta. Jeżeli masz pewność że to jest ciek o dużym
    > promieniowaniu np
    > 3 w skali 1-10 , to warto zastanowić się nad tym. Jeżeli masz
    > uskok tektoniczny to wogóle tam nie budować. Ale wogóle możesz
    > tym
    > się nie przejmować jak wiekszość tu piszących najwyżej bedziesz
    > miał raka , jakiś wylew , może udar czego ci nie życze jeżeli
    > trzeźwo myślisz

    Żarty sobie z człowieka robicie, ale podobno (zakładając
    istnienie tego typu oddziaływania) szpece od wykrywania
    cieków wodnych przy pomocy niekonwecjonalnych wynalazków
    twierdzą że kermazyt chroni przed promieniowaniem tzw.
    cieków wodnych.

    Więc co pytającemu szkodzi w jakiś sposób zastosować
    kermazyt "w okolicach" (piszę w okolicach, bo się na
    tym nie znam - nie wiem jak go należałoby użyć)
    wylewek na poziome gruntu?

    Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomóc. Nawet jeśli
    by "pomóc" miało polegać na efekcie placebo czy też
    dobrym samopoczuciu inwestora przez następne ileś
    lat.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 22. Data: 2009-12-16 11:56:36
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 16 Gru, 11:57, "mm" <t...@p...fm> wrote:

    Powiem tak... rzucam teraz na Ciebie klątwę! Poważnie!.
    Możesz sobie nie wierzyć a ona będzie działać. Zobaczysz!
    Nawet jeśli myślisz że to bajki. Zdążysz zapomnieć o tym, pożyjesz
    parę lat i zachorujesz na poważną chorobę. I wtedy przypomnisz sobie o
    mojej klątwie!

    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

    Podałem wskazanie a wy zaraz atakujecie .Nikogo do niczego nie zmuszam i nie
    param sie radiestezją i nie reklamuje swoich usług !!
    To typowe jak każdy menadzerek polaczek potrafi , tylko pierdolić
    wykrzykiwac i wara od jego teorii , buduje i nikt mi w droge nie będzie
    wchodził !!! to takie polskie ścierwo ,dziadostwo ludzi wysoko
    wykształconych , wykształciuchów , mądralińskich , którzy dupe mają wyżej
    nosa.
    Klątwe sobie rzucaj jesteś za słaby .......... wróci do ciebie .....

  • 23. Data: 2009-12-16 12:35:55
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Gru, 12:56, "mm" <t...@p...fm> wrote:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    >  Krzemo.
    >

    > Klątwe sobie rzucaj jesteś za słaby  ..........

    Zobaczysz! Nie ważne co sobie teraz uważasz. Sprawa już przesądzona.
    Nie jeden się już o tym przekonał! Przypomnisz sobie o tym jak
    zachorujesz , ale wtedy już będzie za późno.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 24. Data: 2009-12-16 13:10:46
    Od: DD <a...@p...fm>

    michaaa pisze:
> [...]
    > dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje
    > 80% promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej
    Moj kolega zbudowal kilka lat temu dom. Po jakims czasie okazalo sie, ze
    dom stoi na cieku wodnym. Radiesteta swierdzil ze domu nalezy sie
    pozbyc, lub odpowiednio go przystoswac by uodpornic go na niebezpieczne
    promieniowanie. Kolega nie mial czasu na przystosowanie domu wiec
    sprzedla go radiescecie. On juz odpowienio go przerobil. Dzisiaj
    powstaja nowe dowy w jego sasiedzctwie. Ludzie nie zdaja sobie sprawy na
    co sie narazaja. Radiesteta proboje ostrzegac sadziadow i w miere
    mozliwosci wykopoac dzialki by uchronic nieswiadomych ludzi o ciezkich
    chorob.

    Kolega postawil nowy dom w innym miejscu. Teraz cieszy sie zdrowiem.

    Zyly wodne to powazna sprawa, nie ma sie z czego smiac

  • 25. Data: 2009-12-16 13:26:23
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik DD napisał:

> [...]
    > co sie narazaja. Radiesteta proboje ostrzegac sadziadow i w miere
    > mozliwosci wykopoac dzialki by uchronic nieswiadomych ludzi o ciezkich

    Hihihi, radiesteta ma dom w miejscu, które mu się podobało i odstrasza
    sąsiadów, by mu nie zasłaniali widoku, zaiste łebski gość.
    > Kolega postawil nowy dom w innym miejscu. Teraz cieszy sie zdrowiem.
    >
    > Zyly wodne to powazna sprawa, nie ma sie z czego smiac
    Ale jakie to ma znaczenie jak 12.12.2012 już niedługo ?

    pzdr.
    rafał

  • 26. Data: 2009-12-16 13:27:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DD" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > promieniowanie. Kolega nie mial czasu na przystosowanie domu wiec sprzedla
    > go radiescecie.

    Za 50% wartości pewnie. Czyli radiesta zrobił dobry interes.

    >On juz odpowienio go przerobil.
    I pogoni dalej za odpowiednio wyższą kwotę

> [...]
    > sprawy na co sie narazaja. Radiesteta proboje ostrzegac sadziadow i w
    > miere mozliwosci wykopoac dzialki by uchronic nieswiadomych ludzi o

    Podaj adres to sam tam kilka działek kupie i odsprzedam temu radieście

    > Kolega postawil nowy dom w innym miejscu. Teraz cieszy sie zdrowiem.

    A w poprzednim chorował?
    Na co? Jakie byly objawy

    > Zyly wodne to powazna sprawa, nie ma sie z czego smiac

    A Świstak zawija te sreberka a radiesta wykupuje okoliczne działki po
    atrakcyjnych cenach i "przystosowuje" je do odsprzedaży.

    Niezły ten radiesta

    Krzysiek

  • 27. Data: 2009-12-16 13:30:50
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    >mial czasu na przystosowanie domu wiec sprzedla go radiescecie.

    >Radiesteta proboje ostrzegac sadziadow i w miere mozliwosci wykopoac

    Kurde to jest dobry biznes taki radiesteta skoro sobie od reki kupuje domy
    czy tez dzialki w miare mozliwosci ;) Szczegolnie jak swoją "wiedzą"
    udowodni jednemu z drugim ze jego dzialka jest warta 30% ceny bo 'ciek
    wodny'. Dom tez pewnie w promocji kupil ? ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 28. Data: 2009-12-16 14:06:54
    Od: DD <a...@p...fm>

    Kane pisze:

> [...]
    > "wiedzą" udowodni jednemu z drugim ze jego dzialka jest warta 30% ceny
    > bo 'ciek wodny'. Dom tez pewnie w promocji kupil ? ;)

    Jest naprawde doby w tym co robi. Potrafi wykryc niewielkie
    promieniowanie. Ludzie do niego przyjezdzaja z calego wojewodztwa by
    prosic go o pomoc.
    Dzialki/domy kupuje tanio i sprzedaje drozej. Ale przed sprzedaza
    przystosowuje je odpowiednio by byly odporne na promieniowanie ciekow
    wodnych. A tym samym zdrowe - zdrowie jest bezcenne

  • 29. Data: 2009-12-16 14:12:21
    Od: DD <a...@p...fm>

    kris pisze:

    > Użytkownik "DD" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Za 50% wartości pewnie. Czyli radiesta zrobił dobry interes.
    Musi miec $ by ludza pomagac

    > I pogoni dalej za odpowiednio wyższą kwotę
    Ale dom jest juz bezpieczny

    > Podaj adres to sam tam kilka działek kupie i odsprzedam temu radieście
    jesli cena bedzie rozsadna to napewno kupi

    > A w poprzednim chorował?
    > Na co? Jakie byly objawy
    W kazdej chwili mogl. Cale szczesicie pojawil sie radiesceta

    > A Świstak zawija te sreberka a radiesta wykupuje okoliczne działki po
    > atrakcyjnych cenach i "przystosowuje" je do odsprzedaży.
    >
    > Niezły ten radiesta

    Jest najlepszy. 100% trafien

  • 30. Data: 2009-12-16 14:13:02
    Od: DD <a...@p...fm>

    rrr. pisze:

    > Hihihi, radiesteta ma dom w miejscu, które mu się podobało i odstrasza
    > sąsiadów, by mu nie zasłaniali widoku, zaiste łebski gość.

    > Ale jakie to ma znaczenie jak 12.12.2012 już niedługo ?

    To sa bajki