  • 1. Data: 2011-02-25 12:10:46
    Temat: z grupy historia
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Dyskusja na temat moderacji która stała sie cenzura
    W grudniu było cztery nowe temat - grupa ożyła dopiero gdy ruszyła dyskusja
    na temat moderacji
    "> panowie moderatorzy
    > grupa ożyła
    > chyba przez rok nie było tylu postów na temat skutków waszej moderacji
    > która tak naprawdę stała się
    > komunistyczna cenzurą niszczą przez to polska grupe historyczną
    > nie czas na worek pokutny?
    > SJS

    >Pozwolę się nie zgodzić. Co to za "ożycie"? Wolę jeden post na miesiąc,
    >z ktorego dowiem się czegoś, czego wcześniej nie wiedziałem, niż
    >dziesiątki postów, których przeczytanie, to stracony czas.
    >M.A.
    ===
    Dlaczego tu piszę?
    Ponieważ możliwy jest scenariusz powtórzenia podobnego głosowania na wielu
    grupach także na tej na temat wprowadzenia moderacji
    W przypadku grupy historycznej moderacje przejęli starokomunni którzy
    puszczali posty obrażające kościół katolicki a wycinali posty o tym, że na
    terenach okupowanych przez Stalina i Hitlera obaj wprowadzili nakaz
    obchodzenia świata 1 maja
    Efekt moderacji - grupa padła
    Dlatego przytaczam, aby ostrzec, głos jednego ze zwolenników moderacji na
    grupie historycznej
    SJS

  • 2. Data: 2011-02-25 12:52:25
    Temat: Re: z grupy historia
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Ponieważ możliwy jest scenariusz powtórzenia podobnego głosowania na wielu
    > grupach także na tej na temat wprowadzenia moderacji

    w usnecie nie ma moderatorów, z jakims forumem onetu ci sie pozajączkowało - idz tam
    skąd przybyłes.

    b.

  • 3. Data: 2011-02-25 12:55:23
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > w usnecie nie ma moderatorów,

    proponuje zaktualizowac swój stan wiedzy....

    jako przykład, edukację możesz zacząć od bardzo ciekawej grupy usenetowej
    pl.rec.humor.najlepsze (czesto okreslanej skrótem prhn)

    > z jakims forumem onetu ci sie pozajączkowało - idz tam skąd przybyłes.

    przedpisca, mógłby poczuć sie dotknięty, taką agresą ...
    zajączki też...

  • 4. Data: 2011-02-25 12:56:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 25 Lut, 13:52, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w
    wiadomościnews:ik868r$tpo$1@news.onet.pl...

    > w usnecie nie ma moderatorów, z jakims forumem onetu ci sie pozajączkowało - idz
    tam skąd przybyłes.

    Oj jak nie ma ? Wiele lat byl moderowany chocby pl.internet.polip i
    inne!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-02-25 13:02:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    b.googlegroups.com...
    >Oj jak nie ma ? Wiele lat byl moderowany chocby pl.internet.polip i

    eeeeee, no co wy, nie ma i juz ;-) A ze któraś tam ma - to trudno, jej pech :-)

    b.

  • 6. Data: 2011-02-25 14:17:40
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-02-25 14:02, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Adam"<a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > eeeeee, no co wy, nie ma i juz ;-) A ze któraś tam ma - to trudno, jej pech :-)

    A jak się to ma do tego: "w usnecie nie ma moderatorów"?

  • 7. Data: 2011-02-25 15:03:46
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > A jak się to ma do tego: "w usnecie nie ma moderatorów"?

    no w sensie "zwykle nie ma" :-) Nawet nie wiedzialem, ze są z moderacją. Ale do
    nie-moderowanej wprowadzic moderatora to sie w ogóle da? Były takie przypadki?

    b.

  • 8. Data: 2011-02-25 15:12:22
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Ale do nie-moderowanej wprowadzic moderatora to sie w ogóle da? Były takie

    Właśnie tak sie stało na grupie historia i w żaden sposób nie można
    doprowadzić do powrotu do stanu poprzedniego - stąd mój post jako
    ostrzeżenie
    SJS

  • 9. Data: 2011-02-25 15:13:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 25 Lut, 16:03, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > no w sensie "zwykle nie ma" :-) Nawet nie wiedzialem, ze są z moderacją. Ale do
    nie-moderowanej wprowadzic moderatora to sie w ogóle da? Były takie przypadki?

    Wspomniany polip byl o ile pamietam przynajmniej raz niemoderowany, po
    czym wprowadzano moderacje. Aktualnie sam nie wiem czy sa jeszcze
    moderowane grupy :) Jezeli sa to z cala pewnoscia stanowia promil
    wszystkich grup.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-02-25 19:20:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    b.googlegroups.com...

> [...]
    >czym wprowadzano moderacje. Aktualnie sam nie wiem czy sa jeszcze
    >moderowane grupy :) Jezeli sa to z cala pewnoscia stanowia promil

    A jak wyglada technicznie takie moderowanie usenetowe? Wybiera sie
    demokratycznie moderatora a ten spolecznie pobiera z jakiegos wora posty,
    czyta je i repluje na grupe po pracy? Tak to spory interwal by wyszedl. A
    moze niespolecznie i bedziemy robic sciepe na etat moderatora? To jakis
    kretynski pomysl z moderowaniem usenetu. Moglbym zrozumiec wycinanie
    epitetow czy postow papy smerfa czy jak on sie tam nazwie, ale moderowanie
    tresci to jakis horror.

    Pozdro.. TK