  • 11. Data: 2011-02-25 20:04:24
    Temat: Re: z grupy historia
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 25 Lut, 20:20, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > U ytkownik "Adam" <a...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:b625839a-320e-4dce-ae6c-a70253d5cd50@j35g2000
    prb.googlegroups.com...

    > A jak wyglada technicznie takie moderowanie usenetowe? Wybiera sie
    > demokratycznie moderatora a ten spolecznie pobiera z jakiegos wora posty,
    > czyta je i repluje na grupe po pracy? Tak to spory interwal by wyszedl. A
    > moze niespolecznie i bedziemy robic sciepe na etat moderatora? To jakis
    > kretynski pomysl z moderowaniem usenetu. Moglbym zrozumiec wycinanie
    > epitetow czy postow papy smerfa czy jak on sie tam nazwie, ale moderowanie
    > tresci to jakis horror.

    Nie mam pojecia jak wybierano moderatora. A moderator nie moderowal
    tresci - tylko odrzucal lub akceptowal cale posty!
    pozdr.

    --
    Adam

  • 12. Data: 2011-02-25 20:36:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:
    prb.googlegroups.com...

    > Nie mam pojecia jak wybierano moderatora. A moderator nie moderowal
    > tresci - tylko odrzucal lub akceptowal cale posty!

    moderatorów moze byc nawet kilku, musza akceptowac lub odrzucac przychodzace
    posty.

  • 13. Data: 2011-02-26 02:54:20
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Ponieważ możliwy jest scenariusz powtórzenia podobnego głosowania na wielu
    > grupach także na tej na temat wprowadzenia moderacji

    >w usnecie nie ma moderatorów, z jakims forumem onetu ci sie
    >pozajączkowało - idz tam skąd przybyłes.

    pl.comp.security

    Od lat moderowana. Zapala się nawet kontrolka w czytniku usenetu.

  • 14. Data: 2011-02-28 22:05:04
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > grupach także na tej na temat wprowadzenia moderacji

    w usnecie nie ma moderatorów, z jakims forumem onetu ci sie pozajączkowało -

    O? A pl.praca.oferowana to grzib? Fakt, teraz moderuje ją automat ale przez
    kilka niezłych latek był normalny żywy moderator

  • 15. Data: 2011-02-28 22:26:17
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-02-28 23:05, Jackare pisze:
> [...]
    >
    > O? A pl.praca.oferowana to grzib? Fakt, teraz moderuje ją automat ale
    > przez kilka niezłych latek był normalny żywy moderator

    Usenet jest moderowany (poszczególne grupy). Z ciekawostek są grupy,
    które są wciąż sprzężone z listami mailingowymi.

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#grupy_emai

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl

    M.