  • 11. Data: 2013-03-31 13:55:47
    Temat: Re: zmywarka
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Przychodzi blondynka do apteki i prosi o prezerwatywe. Szybkim ruchem
    odpakowuje i połyka.
    No co pani! pyta przerażona pani magister przecież to prezerwatywa, wie
    pani... na ptaszka.
    Wiem, odpowiada blondynka, ale tak mnie coś jebie w żąłądku....

  • 12. Data: 2013-03-31 15:16:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    i od razu zapisz się do PO, granciki czekają...

  • 13. Data: 2013-04-01 02:04:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-30 18:17, m4rkiz pisze:
    > "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    >
    > nawet zakladajac ze wywaliles opakowanie z instrukcja to
    > dalej mozna pomyslec i sprawdzic czy rozpuszcza sie to
    > w goracej wodzie, prawda?

    Dostałam takie coś z nową pralką, ale do prania. Ariel.
    Musiałam się też upewnić co z tym fantem się robi i przy okazji
    zapytałam w sklepie Euro AGD. Te torebeczki same się rozpuszczają w
    praniu. Wrzuca się 1 szt. do bębna z praniem. Uprałam najpierw koc i
    rzeczywiście super się uprał, ale ten Ariel jest niestety zapachowy, ma
    dosyć intensywny zapach, w związku z tym tych mikrogranulek już do
    prania nie będę używała.

    --
    animka