  • 1. Data: 2009-12-13 12:35:59
    Temat: suszenie ręczników w łazience
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam,
    ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
    Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

  • 2. Data: 2009-12-13 13:06:42
    Temat: Re: suszenie ręczników w łazience
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote in message
    > Witam,
    > ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
    > Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

    Są suszarki mocowane do ściany - pudło z grzałkami, wentylatorami, filtrami
    i wieszakiem, z którego zwisają ściany foliowe, taki worek z suwakiem -
    osłaniającym rzeczy suszone i stanowiącym kanał do przepływu gorącego
    powietrza.

  • 3. Data: 2009-12-13 13:23:17
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

    Idea jest tutaj:
    http://allegro.pl/item852130847_super_suszarka_do_ub
    ran_suszy_w_2h.html#gallery

  • 4. Data: 2009-12-13 17:14:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 13:35:59 +0100, Rentier napisał(a):

    > Witam,
    > ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
    > Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

    Dobra wentylacja.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-12-13 17:16:54
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 14:06:42 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
    > i wieszakiem, z którego zwisają ściany foliowe, taki worek z suwakiem -
    > osłaniającym rzeczy suszone i stanowiącym kanał do przepływu gorącego

    Ty to zawsze wymyślisz...
    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2009-12-13 17:30:24
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Ty to zawsze wymyślisz...
    > --
    >
    > Ikselka.

    Nie ja - tak suszono filmy po obróbce, takie suszarki widziałem, do podobnej
    dałem linka. Tanie rozwiązanie na suszenie odwirowanego prania. Zwłaszcza,
    że nie zawsze da się uzyskać jeszcze lepszą wentylację w łazience.

  • 7. Data: 2009-12-13 20:12:54
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał
    > ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
    > Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

    a kładziesz je na podłodze jak dywan? powinno pomóc no i ładnie bedzie
    wyglądać;)

    --

    Sebastian

  • 8. Data: 2009-12-13 21:11:47
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Dobra wentylacja.

    jest, ale nie wystarcza.

  • 9. Data: 2009-12-13 21:56:03
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 18:30:24 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
    > dałem linka. Tanie rozwiązanie na suszenie odwirowanego prania. Zwłaszcza,
    > że nie zawsze da się uzyskać jeszcze lepszą wentylację w łazience.

    To może mi powiesz, co się dzieje z wilgotnym powietrzem z tego pudła?
    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2009-12-13 22:12:06
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 22:11:47 +0100, Rentier napisał(a):

    > jest, ale nie wystarcza.

    Widocznie nie jest dobra. Może okna masz zbyt szczelne - wtedy pomimo
    dużego otworu wentylacyjnego nie będzie dobrze działać wentylacja.
    --

    Ikselka.