  • 31. Data: 2009-12-14 13:09:18
    Temat: Re: zmywarka- czy taka wlasciwosc?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 12:32:41 +0100, Qrczak napisał(a):

    > (...)
    > Może za ciasno poutykane i woda nie daje rady porządnie wypłukać?

    Możliwe. Musi jakiś błąd w rozmieszczeniu naczyń :-)

    --

    Ikselka.

  • 32. Data: 2009-12-14 13:54:30
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Możliwe. Musi jakiś błąd w rozmieszczeniu naczyń :-)

    Zapchany filtr.

  • 33. Data: 2009-12-14 14:12:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jednakże nie załatwia to sprawy makowca. Poza tym- praktycznie codziennie
    > parzymy kawę w dość specyficzny sposób: gotuje się przyprawy (imbir,
    > kardamon, cynamon, goździki) i do tego wsypuje się kawę- gotując przez
    > kilka

    Smakowała mi kawa zaparzana "po turecku", dopóki nie zaczalem pijać z
    ekpresu. Powrót do zalewajki był niemożliwy. Przestała smakować.

    Jeśli chodzi o makowiec, to zrób z niego inne danie, np kompot. :-O

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2009-12-14 17:14:52
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Qrczak scripsit:

    > Chiron ma zezwolenie.

    Od kogo niby?

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 35. Data: 2009-12-14 19:09:42
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Chiron zapodal(a):

    > Tylko u nas na imprezach jest makowiec i kawa. Skoro nie mogę umyć szybko
    > naczyń w zmywarce- a chcę wrócić do gości, to nie mam wyjścia, tylko wrzucić
    > brudne do zlewozmywaka w kuchni- a gościom dać nowe...a rano, jak przestaną
    > trząść się ręce- umyć ręcznie:-(

    może talerzyki wsadzaj do zlewozmywaka napelnionego woda? Nie zaschną a
    stamtąd przełożysz do zmywarki.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 36. Data: 2009-12-14 19:16:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 15:12:29 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Jeśli chodzi o makowiec, to zrób z niego inne danie, np kompot. :-O

    Kiepska rada. Akurat makowiec popieram i uwielbiam, nie ma takiej opcji,
    aby się go wyrzec - już prędzej zmywarki, to na pewno :-)
    --

    Ikselka.

  • 37. Data: 2009-12-14 19:17:07
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 19:09:42 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > Chiron zapodal(a):

    > może talerzyki wsadzaj do zlewozmywaka napelnionego woda? Nie zaschną a
    > stamtąd przełożysz do zmywarki.

    To zadanie ma program "mycie wstępne".
    --

    Ikselka.

  • 38. Data: 2009-12-17 16:55:36
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    XL zapodal(a):

    > To zadanie ma program "mycie wstępne".

    jak rozumiem problemem jest obecność maku i kawy w zmywarce, więc ten program
    w tym nie pomoże.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 39. Data: 2009-12-17 17:03:47
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
    > XL zapodal(a):

    > jak rozumiem problemem jest obecność maku i kawy w zmywarce, więc ten
    > program
    > w tym nie pomoże.

    Kup sobie tanią zmywarkę Boscha, która ma filtr samoczyszczący. Np w mojej
    od wielu miesięcy go nie odkręcałem, bo nie zatyka się.

  • 40. Data: 2009-12-18 21:26:23
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jan Werbiński zapodal(a):

    > Kup sobie tanią zmywarkę Boscha, która ma filtr samoczyszczący. Np w mojej
    > od wielu miesięcy go nie odkręcałem, bo nie zatyka się.

    dzięki za radę, ja akurat nie spotkałem się z problemem 'fusów i makowca' :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut