  • 111. Data: 2011-12-02 09:45:37
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl... Poprzedni (z
    >dnia 2012/02/22): 2901

    >Wow. Podaj mi liczby totka na następne losowanie :)

    Przekopiowane z faktury. Po nr totka dzwoń więc do gazowni gdańskiej

  • 112. Data: 2011-12-02 09:46:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisal w wiadomosci
    >

    > az zajrzalem do moich faktur - u mnie w taryfie W-3 jeden metr3 kosztuje w
    > efekcie 2,09zl. Ty chyba siedzisz w innej taryfie.

    No fakt. Jestem w W2 a wartości podałem z faktur z początku roku. Dopiero
    teraz sobie uświadomiłem że te faktury które dostałem na początku miesiąca
    to sama prognoza jest i w sumie coś tam drożej jest za składniki, muszę
    sprawdzić ile dokładnie drożej. Tak więc muszę się chyba w język ugryźć.

    Marek

  • 113. Data: 2011-12-02 09:51:07
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Poprzedni (z dnia 2012/02/22): 2901
    > Bieżący - Szacowany (z dnia 2012/04/22): 2917 1 m3 16

    cholera, jakis niedzisiejszy jestem :-)

    > Zużycie 16m3 do zapłaty 52,44. Cena za m3= 3,28zł

    takie cos trzeba liczyć rocznie! Bo abonamenty sa miesięcznie stałe wiec
    cena gazu latem za m3 wyjdzie jakis kosmos, a zimą mało bo zużytych m3
    bedzie duzo.
    Czyli liczymy (12x abonament+cena gazu za zużycie roczne)/zuzycie roczne.

    b.

  • 114. Data: 2011-12-02 10:34:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Poprzedni (z dnia 2012/02/22): 2901
    > Bieżący - Szacowany (z dnia 2012/04/22): 2917 1 m3 16

    >cholera, jakis niedzisiejszy jestem :-)

    Gazownia nigdy się nie myli. Weź sobie popraw kalendarz;))

> [...]

    >bedzie duzo.
    >Czyli liczymy (12x abonament+cena gazu za zużycie roczne)/zuzycie roczne.

    Zużycie będzie podobne cały rok bo to tylko do CWU.

  • 115. Data: 2011-12-02 10:50:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Zużycie będzie podobne cały rok bo to tylko do CWU.

    Kris. My tu o ogrzewaniu, ewentualnie + CWU, a nie o samym CWU.

    Marek

  • 116. Data: 2011-12-02 11:07:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    cinews:jba9kf$qs2$1@inews.gazeta.pl...

    > Kris. My tu o ogrzewaniu, ewentualnie + CWU,  a nie o samym CWU.

    O prosze - a kogucik COP pompy to twardo tylko jak dla ogrzewania CWU
    zaklada :D
    pozdr.

    --
    Adam