  • 31. Data: 2013-10-30 15:54:58
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:0419dd4d-9fc1-409f-bf33-30862c8711da@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 30 października 2013 10:48:57 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    >Ale ja wiem z gory i do konca zycia jaka chce miec temperature "jutro" -

    Smiala teza.

  • 32. Data: 2013-10-30 17:16:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 października 2013 15:54:58 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Smiala teza.

    A czemu mialoby byc inaczej? Czy dzisiaj inaczej projektuje sie rozklad
    temperatury dla mlodych, a inaczej dla dziadkow? :) Raczej wszyscy
    potrzebujemy takiej samej temperatury - kazdy oczywiscie ma swoje indywidualne
    zachcianki i fanaberie (np. mi sie w 15stC spi lepiej niz w 18-19stC) ale
    raczej nie zmieniaja sie one "z dnia na dzien" tak zeby podlogowka nie
    zdarzyla zareagowac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2013-10-30 17:32:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 października 2013 13:15:54 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Nie mierzylem regularnie, ale kilka razy w najbardziej dajacych w dupe
    > okresach zapisywalem maks. i min. I na przyklad dla 25 marca mam zapisane
    > minimum -16 st., maksimum -7. A ten sam dzien u Ciebie ma srednia -3,47 st
    > C.

    http://szyna.civ.pl/marzec-24-26.png

    Oczywiscie mowimy o marcu 2013 :)
    Czujke mam od polnocy, pod podbitka, nie pada na nie swiatlo etc. Jej
    wskazania zgadzaja sie z czujka sterownika pogodowego (zupelnie inna czujka)
    wiec raczej zakladam ze obie pokazuja poprawnie :-)

    > Nawet, gdy -16 bylo u mnie tylko przez godzine, a pozostale 23 godziny bylo
    > cieplutkie -7, to srednia dobowa temp. wychodzi 2x nizsza.
    > A mieszkam tez na poludniu, 20 km od Krakowa.

    Widac nawet stosunkowo blisko (do Krakowa mam ~120km) moga wystepowac
    bardzo zroznicowane temperatury. To marzec wiec wystarczy ze u Ciebie byly
    chmury, a u mnie slonce i roznica temperatur moze juz byc b. rozna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2013-10-30 18:42:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >A czemu mialoby byc inaczej?

    Bo poniewaz z wiekiem jednak czlowiekowi sie zmienia, woli cieplej.

  • 35. Data: 2013-10-30 19:05:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 października 2013 18:42:24 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Bo poniewaz z wiekiem jednak czlowiekowi sie zmienia, woli cieplej.

    Spoko, mysle ze reakcja podlogowki jest jednak szybsza niz predkosc starzenia
    sie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2013-10-30 20:28:02
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-30 19:05, Adam wrote:

    > Spoko, mysle ze reakcja podlogowki jest jednak szybsza niz predkosc starzenia
    > sie :D
    > pozdr.

    Ale ale!
    Za chwilę usłyszymy, że na starość człowiek nabywa także pewnych
    natręctw polegających na potrzebach nagłej zmiany temperatury
    otoczenia... i co wtedy?

    Dyskusja robi się absurdalna.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 37. Data: 2013-10-30 22:48:15
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >U mnie zima byla wyjatkowo lagodna - bardzo malo mrozu, bardzo malo sniegu,
    >za to byla wyjatkowo dluga :) A mieszkam na Slasku, samiutkie poludnie
    >kraju.

    A u mnie (mała wiocha pod Toruniem) 2 ostatnie zimy były bardzo mroźne ...

    Były dni gdzie temperatura spadała prawie do -29 stopni ...

    Nawet teraz na początku października były noce gdzie temperatura była do -5
    stopni ...
    Głupio było że rano musiałem zasuwać ze skrobakiem , a najśmieszniejsze że
    były dni że skrobałem szyby , działka zaszroniona , wjeżdzam do Torunia i od
    razu temperatura o 3 stopnie wyższa i zero szronu a samochody nie oblodzone
    ani oszronione :)

    Ciepło tam u Was. U mnie zimy są mroźne mimo że w górach nie mieszkam ...
    Zapewne dla tego że mam blisko 2 jeziora oraz rzekę oraz teren jest sporo
    niżej położony niż sam Toruń ...

    Zapewne więc wyliczenia u mnie były zupełnie inne ...
    Bo -10 a -30stopni robi dla pomp ciepła powietrznych duuuużą różnicę :)

  • 38. Data: 2013-10-31 07:26:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Spoko, mysle ze reakcja podlogowki jest jednak szybsza niz predkosc
    >starzenia
    >sie :D

    Przeciez ni o tym mowa.

  • 39. Data: 2013-10-31 08:29:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > sesemesem odpalac

    Ok, tylko jak się cofnąć w czasie? Podłogówka w godzinę się nie nagrzeje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 40. Data: 2013-10-31 08:40:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-31 08:29, Ergie wrote:
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ok, tylko jak się cofnąć w czasie? Podłogówka w godzinę się nie nagrzeje.

    To ile czasu zwykle mija od podjęcia decyzji o powrocie z urlopu do
    przekroczenia progu Twojego domu?
    Godzina?
    ;-)