  • 61. Data: 2011-04-05 12:49:31
    Temat: Re: Ale powiem wam lepszy numer
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 30-03-2011 o 20:19:17 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisa? w wiadomo?ci

    b.googlegroups.com...

    > Dawaj foty. :-DD
    >
    > Pozdro.. TK

    ROTFL :D

    --
    PZDR
    Shaman

  • 62. Data: 2011-04-05 14:59:51
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    "Przemek" <e...@v...pl> wrote in message news:in1mv5$d8$1@news.onet.pl...

    > Od tego są też rodzice

    Są, ale i środowisko. I te 10-latki, które się spóźnią na gimbusa lecą
    kilometr z haczykiem z petem w pysku, jak zwrócisz uwagę to dostaniesz od 10
    latka wiązankę jak od dorosłego blokesa.

    =======================
    kiki - nie wiem w jakiej okolicy dokladnie mieszkasz, ale ja tez mam do
    Gdyni z 20km i u mnie nie zauwazylem chamstwa. Kaszubi choc specyficzni to
    bardzo fajni i pomocni ludzie. Moze te twoje sąsiady to emigranci z miasta?
    ;).
    Pozdr.
    --
    michalski

  • 63. Data: 2011-04-06 18:03:48
    Od: "Papso5murfs" <f...@P...zł>

    Órzytkownik "michalski" napisał:
> [...]
    > Gdyni z 20km i u mnie nie zauwazylem chamstwa. Kaszubi choc specyficzni to
    > bardzo fajni i pomocni ludzie. Moze te twoje sąsiady to emigranci z

    ha ha na pewno tak!:O)