  • 51. Data: 2011-03-31 15:40:11
    Temat: Re: OT Ale powiem wam lepszy numer
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    news:in26p0$moi$1@inews.gazeta.pl...
    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:in20hd$req$1@opal.futuro.pl...

    > Żałosny to jest ten co kaleczy język :-) Nie masz szans w korporacji czy w
    > mediach jak źle mówisz.

    kiki, nie zaperzaj sie tak, też miałem ci pojechać
    zarozumiałym "młodym , wykształconym, z duzego miasta" ale dałem spokój...
    Moze żałosny to za duże słowo, ale nos trzymasz za wysoko :-)
    Myślę, że na początek powinien przyjąć do wiadomości,
    że praca w korporacji czy mediach to nie jest marzenie wszystkich ludzi,
    czy też jakiś niebywały zaszczyt.

    Pięknie się rozwija ten wątek ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 52. Data: 2011-03-31 16:19:28
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message

    > Myślę, że na początek powinien przyjąć do wiadomości,
    > że praca w korporacji czy mediach to nie jest marzenie wszystkich ludzi,
    > czy też jakiś niebywały zaszczyt.

    Zawsze można siedzieć na bezrobociu i mieć pretensje do wszystkich tylko nie
    do siebie :-)
    Z tego powodu ciężko pracujcie i inwestujcie w dzieci, żeby miały lepiej niż
    mieli rodzice :-)

  • 53. Data: 2011-03-31 17:09:29
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > selekcjoner nie wpuści do dyskoteki :-) Ja rozumiem, że temat jest
    > drażliwy ale co zrobić. Możesz później skończyć studia z najlepszymi
    > ocenami, a do pracy cię nikt nie bedzie chiał przyjąć :-)

    Jak skonczysz studia z najlepszymi ocenami i naprawde jestes dobry to po
    zadnych korporacjach za praca nie chodzisz.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2011-03-31 17:24:32
    Temat: Re: Ale powiem wam lepszy numer
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Mnie ta integracja nie wychodzi :-) Muszę się z tego jakoś wyplątać :-)

    Moglbym Ci podac nazwiska, lub nazwy firm ktorych sa wlascicielami i
    podejzewam, ze o nich slyszales. Nie chodza i nie chodzili do nikogo za
    praca. Ot takie wiesniaki ktorym sie jakos udalo bywac rowniez w TV. Nie mam
    problemow z wiesniakami. Nie slyszalem tez, zeby na koniec dnia przysylali
    sekretarke z wypowiedzeniem bez swiadczenia pracy jak to ostatnio sie utarlo
    w niby dobrych firmach. Ech mozna by tak dlugo...

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2011-03-31 19:46:13
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Jak skonczysz studia z najlepszymi ocenami i naprawde jestes dobry to po
    > zadnych korporacjach za praca nie chodzisz.

    OH oczywiście :-) Ale jest takich niewielu :-) Mimo to dobrze "som" i
    "bendom" nie mówić :-)

  • 56. Data: 2011-03-31 20:59:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > OH oczywiście :-) Ale jest takich niewielu :-) Mimo to dobrze "som" i
    > "bendom" nie mówić :-)

    Heh, mysle, ze to akurat wynosi sie z domu a nie ze szkoly. Jak nie nauczysz
    to nie spodziwam sie, ze dziecko w wieku po socjalizacyjnym bedzie w stanie
    trwale przyswoic malomiejska gware. :-)

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2011-04-01 05:18:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:

    > Żałosny to jest ten co kaleczy język :-) Nie masz szans w korporacji
    > czy w mediach jak źle mówisz. Ja wiem, to jest temat tabu, bo wszyscy
    > powinni być równi ale nie są. Jak kandydat źle wygląda, ma złą
    > aparycję to go nawet selekcjoner nie wpuści do dyskoteki :-) Ja
    > rozumiem, że temat jest drażliwy ale co zrobić. Możesz później
    > skończyć studia z najlepszymi ocenami, a do pracy cię nikt nie bedzie
    > chiał przyjąć :-)

    Coraz groszy obraz siebie pokazujesz...

  • 58. Data: 2011-04-01 05:20:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > tylko nie do siebie :-)
    > Z tego powodu ciężko pracujcie i inwestujcie w dzieci, żeby miały

    Cóż każdy ma takie aspiracje na jakie go stać.

    Widać dla ciebei marzeniem jest zostanie robotnikiem w gajerku, albo
    celebrytą w mediach.

  • 59. Data: 2011-04-01 05:22:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Smerf" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Słuchaj rozmawiamy o problemie, a nie ubliżamy sobie nawzajem. Miej
    > dystans do postów

    Napisał ktoś kto ciągle ubliża sporej grupie ludzi...

  • 60. Data: 2011-04-01 05:25:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja spora czesc dnia pracuje z tzw. wiejskimi tubylcami. Przyjezdny
    > jestem z miasta, poczatkowo uprzedzony i nie rozumiejacy calej tej
    > wiejskiej gwary, ale szybko przekonalem sie, ze to zaden egzotyk.
    > Ludzie na pierwszy rzut oka moze nieco inni, nie wszyscy rzecz jasna,
    > ale w gruncie rzeczy tacy sami a pewnie i lepsi jak ci rasowi z
    > miasta.

    Dokładnie ostatnio zonę zaskoczył taki facecik, pijaczek wiejski który
    leciał za nią aby jej odać portfelik który upuściła przez zapomnienie.