  • 1. Data: 2014-01-14 12:01:10
    Temat: Architekt - Wrocław, pełen zakres usług projektowych
    Od: b...@g...com

    B2 Architekci Biuro Projektowe poleca swoje usługi przy opracowaniu indywidualnych
    projektów domów jednorodzinnych, budynków usługowych (żłobek, przedszkole, dom
    seniora, gabinety lekarskie).
    Mamy duże doświadczenia, sporo zrealizowanych projektów na terenie Wrocławia i
    okolic.
    Prowadzimy projekt od pierwszych analiz, koncepcji po projekt budowlany i wykonawczy
    łącznie z obsługą wszelkich spraw urzędowych. Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami.

    B2 Architekci Biuro Projektowe
    www.b2architekci.pl
    b...@b...pl
    tel. 604 559 533

  • 2. Data: 2014-01-14 13:11:22
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2014 12:01:10 UTC+1 użytkownik B2 Architekci napisał:

    > Mamy duże doświadczenia, sporo zrealizowanych projektów na terenie Wrocławia i
    okolic.

    Niedługo zdobędziecie inne doświadczenia. Regulamin grupy zakazuje spamu i innej
    reklamy.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2014-01-14 13:30:41
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-01-14 12:01, b...@g...com pisze:
> [...]
    wykonawczy łącznie z obsługą wszelkich spraw urzędowych. Współpracujemy ze

    Osoby, które spamują grupy dyskusyjne, łamiąc tym samym netykietę grup
    dyskusyjnych są po prostu nieudacznikami życiowymi, którzy nie potrafią
    pozyskać klienta, bo są tak słabi w tym co robią, że nikt nie chce
    korzystać z ich usług.
    Dlatego "chwytają się ostatniej deski ratunku" spamując w bezczelny
    sposób grupy dyskusyjne. Porządne firmy nie muszą się reklamować w taki
    sposób i mają multum zleceń.
    Na wszelki wypadek dane spamerów wędrują u mnie na czarną listę firm, z
    którymi nie powinno się współpracować, a ich adres e-mailowy na
    spamerskie listy wysyłkowe.
    Tak samo robię z wszystkimi firmami, które spamują adresy e-mailowe i
    zachęcam wszystkich do tego samego, aby ukrócić proceder jaki od kilku
    lat jest uskuteczniany, powodujący, że strach obecnie jest założyć
    pocztę e-mailową na firmę.

    Panie pseudoarchitekcie!
    Tutaj co druga osoba prowadzi swoją działalność gospodarczą, ale gdyby
    wszyscy przestali respektować zasady netykiety to grupy dyskusyjne
    przestałyby istnieć, ponieważ poza reklamami nie byłoby żadnych innych
    tematów. Nikt by nie pisał, ani nikt by nie czytał tych grup. Dlatego
    ktoś mądry wymyślił grupy, gdzie można się reklamować, a grupy
    tematyczne służą do dzielenia się wiedzą na dany temat, a nie
    umieszczania swoich reklam. Mówi o tym netykieta grup dyskusyjnych. Ktoś
    kto się do niej nie stosuje jest albo wyjątkowym durniem, albo też
    osobą, która nie szanuje innych.
    Naprawdę już wystarczająco dużo dziadostwa rozsyłane jest drogą
    e-mailową, w telewizji i radio reklama za reklamą, na każdej stronie
    internetowej reklamy, w wyszukiwarkach reklamy, aby ktokolwiek reagował
    na te reklamy i je czytał. Po prostu zamyka się je natychmiast, a posty
    z grup dyskusyjnych zawierające reklamy się usuwa.

  • 4. Data: 2014-01-14 22:41:47
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Napisz coś więcej o tych projektach a staną się one przedmiotem
    wielkiego zainteresowania Urzędu Skarbowego Wrocław-Krzyki.

    Prowadzimy projekt od pierwszych analiz, koncepcji po projekt budowlany
    i wykonawczy łącznie z obsługą wszelkich spraw urzędowych.
    Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami.

    To nie biuro, to jednoosobowa działalność,
    Jak się Bartku dorobisz nazwiska w środowisku,
    będziesz się wstydził, że spamowałeś grupy dyskusyjne
    i reklamowałeś się na wedwoje.pl

    Jesteś w branży już kilka lat. Miałeś okazję pokazać co potrafisz.
    Tymczasem sprawy zapewne Cię przerosły.