  • 11. Data: 2010-08-24 14:16:21
    Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:i50j0v$q62$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-08-24 14:13, niebożę /// Kaszpir /// wylazło do ludzi i marudzi:

    > Jest coś, czego nie przeliczasz na złotówki?
    >
    > Qra

    Najdrożej wychodzi najdroższa, dużo tańsza jest szklanka mleka...

  • 12. Data: 2010-08-24 14:38:27
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 24-08-10 15:27, Jan Werbiński wrote:

    > Coca Cola

    Nie jesteś w stanie jej przygotować w domu, gdyż ekstrakt zawiera pewne
    chronione ścisłą tajemnicą składniki, które mało kto zna. Puszki
    przyjeżdżają opieczętowane do PL i tu są dolewane do kadzi.

    Poza tym jest to średni przykład, bo tutaj potrzebna jest akurat
    aparatura do nasycania CO2, a w omawianym przykładzie wszystkie
    niezbędne przyrządy masz już w domu.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2010-08-24 14:51:53
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jak policzyłem to sushi.

    -----

  • 14. Data: 2010-08-24 15:03:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 05:13:38 -0700 (PDT), /// Kaszpir /// napisał(a):

    > Mieszanki chlebowe nie są wcale tak tanie ...

    Ani zdrowe - aby chleb z nich pieczony zawsze się udawał, zawierają
    spulchniacze i polepszacze. Jesli chcesz mieć zdrowow, to lepiej już piec
    chleb z sobie wiadomych składników, w piekarniku, a jeśli już jeść
    polepszacze, to zaprawdę, zaprawdę, nie ma sensu dokładac do nich swojej
    roboty.

  • 15. Data: 2010-08-24 15:04:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:15:43 +0200, Theli napisał(a):

    > Mieszanki nie, ale sama mąka jest tania i chleb wychodzi taniej niż z
    > piekarni. A gotowe mieszanki nie mają przecież w sobie nic innego niż
    > mąkę ;)

    Dobrze, że napisałaś ";-)".

  • 16. Data: 2010-08-24 15:06:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:26:05 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Możesz spróbować zrobić chleb w piekarniku. To prawie to samo, tylko trzeba
    > się umęczyć przy zarabianiu ciasta.

    Nie męczę się - robi to za mnie superrobot, MUM. Kilo mąki plus resztę
    skąłdników zagniata w 3 minuty. Potem rośnięcie w misie robota i powtórne
    zagniatanie kilka sekund. I do formy. Znowu rośnięcie i pieczenie. Zero
    roboty, 100 procent robota.

  • 17. Data: 2010-08-24 15:13:37
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał
    Po prostu tam gdzie w niedalekiej przyszłości ;) będe mieszkał nie ma
    w bliskiej odległości sklepu aby kupować świezy chleb , a kupowanie
    chleba dzień wcześniej nie uśmiecha mi sie (po prostu chleb będzie
    miał już prawie 2 dni ..)

    Wiesz, chleb, który ja kupuję dla mnie najsmaczniejszy jest, gdy ma tydzień
    (ja w ogóle wolę czerstwe pieczywo). Choć o tym chlebie nawet po tygodniu
    nie powiedziałbym, że jest czerstwy.
    Ale ja za ten chleb płacę 5,50 za bochenek 0,75 kg, zatem jak byś nie
    liczył, to pewnie każde pieczywo z tej maszynki wyjdzie taniej.

    Pozdrawiam
    EWa

  • 18. Data: 2010-08-24 16:42:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 17:13:37 +0200, Ero Walensdorf napisał(a):

> [...]
    > Ale ja za ten chleb płacę 5,50 za bochenek 0,75 kg, zatem jak byś nie
    > liczył, to pewnie każde pieczywo z tej maszynki wyjdzie taniej.

    Też mam dostęp do takiego chleba - piekarnia "Piekiełko" w Kielcach, chleb
    tzw "wiejski", pieczony na zakwasie - je się go ze smakiem nawet po
    tygodniu, kiedy jest już dosyć twardy, wtedy po prostu trzeba kroić cienko.
    Cena podobna. Latem nie piekę chleba u siebie, bo nie palę pod fajerkami,
    więc kupuję ten dosyć często.

  • 19. Data: 2010-08-24 17:47:40
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jest coś, czego nie przeliczasz na złotówki?

    70% Polaków nie rozumie prostych tabel, ani tekstu pisanego.
    >90% nie umie przeliczyć kosztu prądu.
    Można by ich mylnie uznać za ludzi z gestem, ale to po prostu analfabeci
    matematyczni.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 20. Data: 2010-08-24 17:51:26
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > skąłdników zagniata w 3 minuty. Potem rośnięcie w misie robota i powtórne
    > zagniatanie kilka sekund. I do formy. Znowu rośnięcie i pieczenie. Zero

    A widzisz. U mnie robi to KitchenAid. :-)