  • 31. Data: 2011-01-24 11:55:53
    Temat: Re: Balkon
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sty, 11:37, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja znowu myślę o napuszczeniu betonowej płyty jakąś masą epoksydową,
    > albo kauczukową...
    > Płyta równa i od biedy może już być, ale jak trochę się odkuję, to chcę
    > na nią coś dać, żeby nie była taka surowa.

    Moim zdaniem wyglada sztucznie. Fajne do garazu ale nie na taras. No i
    jak sie bedzie zachowywalo na sloncu? Moze parzyc w stopy! To juz
    lepiej wysyp 3cm piasku i uloz ladne plyty tarasowe typu:

    http://www.alejahandlowa.pl/obr/9200560/4495536_1266
    418601_d.jpeg
    (panie za doplata :P
    http://img.projektoskop.pl/003plyty_tarasowe02.jpg (j/w)
    http://www.decostar.pl/zdjecia/Image/pastalla%20jasn
    oszary1%20maly.jpg

    A patrz na to:

    http://www.chemiabudowlana.info/wiadomosci,art,707,p
    odklady_kolejowe_oraz_parkiet_w_ogrodzie

    Wyglada jak drewno a to beton. Piekne i praktyczne :)

    Sam jeszcze bede myslal co to dac - mozliwe ze skonczy sie na tego
    typu plytach tarasowych. Koszt to ok 10-12 pln / sztuke, czyli ok
    60-70 pln / m2. 24m2 = 1400 pln. Plus troche piasku :) Pewnie da sie
    kupic taniej bo patrzylem na cennik semmelrocka ktory do najtanszych
    nie nalezy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2011-01-24 12:07:47
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > 60-70 pln / m2. 24m2 = 1400 pln. Plus troche piasku :) Pewnie da sie
    > kupic taniej bo patrzylem na cennik semmelrocka ktory do najtanszych

    Piękne gdy jest nowe. Ciekaw jestem jak to wyglądać będzie po 3 latach
    użytkowania...

    --
    Bartek

  • 33. Data: 2011-01-24 12:11:03
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Wytlumacz mi po co jeszcze izolacja na takim tarasie. Przeciez jest juz
    > odizolowany od gruntu (wylejesz go na foli)

    Bez tej izolacji kafle zaczna odlazic po pierwszej zimie.

    > A to moim zdaniem najlepsze rozwiazanie.

    Tez tak myslalem. Ale popatrzylem jak sasiedzi wychodza na taras w plytkach w
    niedziele rano boso i w gaciach.
    Tez tak chce :)

    --
    Bartek

  • 34. Data: 2011-01-24 12:11:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sty, 13:07, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Piękne gdy jest nowe. Ciekaw jestem jak to wyglądać będzie po 3 latach
    > użytkowania...

    Czyscisz to t-racerem z karchera na poczatku i koncu sezonu
    (ewentualnie jak sie cos zabrudzi mocniej) i mysle ze nie powinno byc
    zadnego problemu z utrzymaniem tego w czystosci. Te plyty sa
    "plukane" (cokolwiek producent mial na mysli - ja sadze, ze poprostu
    sa bardzo gladkie i latwo z nich brud schodzi).
    pozdr.

    --
    Adam

  • 35. Data: 2011-01-24 12:12:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Sty, 13:11, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Tez tak myslalem. Ale popatrzylem jak sasiedzi wychodza na taras w plytkach w
    > niedziele rano boso i w gaciach.
    > Tez tak chce :)

    No to tylko drewno. Od kafli ciagnie albo zimno albo parza. Zupelnie
    nie nadaja sie do chodzenia boso - jest nieprzyjemnie. Tylko drewno na
    zewnatrz daje komfort lazenia boso :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2011-01-24 12:19:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisal w wiadomosci

    > Bez tej izolacji kafle zaczna odlazic po pierwszej zimie.

    Wytlumacz prosze dlaczego by mialy odlazic? Chyba szybciej beda odlazic jak
    wlasnie taka izolacje zrobisz bo ew woda która dostanie sie pod plytki przez
    fugi np nie bedzie miala ujscia i w zimie plytki odsadzi. A tarasy sa z
    reguly wylewane na podsypkach ze zwiru lub tak jak u Ciebie na folii np wiec
    zadnej wilgoci od dolu zaciagnac nie maja prawa. A przed woda "od góry" ta
    izolacja nie chroni.

    > Tez tak myslalem. Ale popatrzylem jak sasiedzi wychodza na taras w
    > plytkach w niedziele rano boso i w gaciach.
    > Tez tak chce :)

    I dokladnie tak tez mozesz. Przeciez plyty/kostaka tarasowa sa teraz w
    bardzo szerokim wyborze i ksztaltach. A trwalosc bez porównania.

    Krzysiek