  • Data: 2009-10-28 17:38:16
    Temat: Bloto jak...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No chłopaki... Aż się łezka w oku kręci, jak czytam o tych Waszych
    wełnach... Ja dopiero zalałem pierwszy strop nad garażem - w ub piątek,
    a może na sobotę uda mi się wyrobić z głównym stropem - nad parterem -
    znaczy się majstrom...
    Ale się błoto zrobiło u mnie na placu, że bez gumiaków nie ma co w ogóle
    wchodzić... Jest miejscami po kostki. Macie może jakiś patent na błoto?
    Oprócz dech i gumiaków :-), bo to znam :-).

    Tak u mnie na razie wygląda, ale majstry się uwijają, bo chcemy zdążyć
    przed mrozami, bo przyjdą... oj przyjdą...

    http://picasaweb.google.pl/robercikus/WysowaBudowaWy
    braneZdjecia#

    pozdr.
    robercik-us