  • Data: 2009-10-28 22:11:02
    Temat: Re: Bloto jak...
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Paź, 22:15, "Pawel" <P...@g...pl> wrote:

    > Po kostki? I to ma być błoto? U mnie było takie, że musiałem trzymać koparkę
    > na placu aby wyciągała "wanny" i HDSy bo zawisały na osiach, lub zwozić
    > koparką materiały z pobliskiej utwardzonej drogi (200m)

    Jakbym swoja budowe widzial :D Najwieksza drama byla u mnie jak sie
    CZTERY trzyosiowki (!) naraz zakopaly :-) Tzn. jedna po drugiej, bo
    kazdy myslal ze jest kozak i drugiego wyciagnie ;-) Skonczylo sie na
    8h kombinowania i przywiezieniu wielkiej fadromy, ktora niszczac chyba
    ze trzy grube stalowe liny holownicze w koncu wszystkich
    powyciagala :) Bylo zimno, padal deszcz ze sniegiem i byl to chyba
    jeden z moich a szczegolnie tych kierowcow gorszych dni na budowie ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.