  • 11. Data: 2009-01-09 19:30:48
    Temat: Re: Brak zasilania jednego z grzejników
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Adi pisze:
    > jak zamarzła to po rurze trzeba wymienić odcinek

    albo nie.....
    M.

  • 12. Data: 2009-01-09 20:28:53
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Co to za grzejnik, że zasilanie ma po lewej?

    nie wiem, powtarzam za fachmanem.

    > Czy zawór na górze odkręcony na maxa?

    tak

  • 13. Data: 2009-01-09 20:31:29
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Wygląda na błąd w sztuce. Wszystkie znane mi grzejniki tego typu mają
    > zasilanie rurką bliżej osi grzejnika.

    jak pisałem wyżej, że zasilanie jest z lewej to powtarzam za majstrem.
    Jak by jednak nie było do środy grzejnik grzał, aż miło...

    > Do tego fotka jest słaba i nie mogę się dopatrzeć, czy zawór po lewej
    > jest otwarty czy zamknięty. Nacięcie na nim powinno być pionowo.

    To wiem. Oba (zasilanie, powrót) są pionowo.

    > brak zaworów odcinających powoduje, że ciężko Ci będzie coś więcej zrobić.

    tego się obawiam...

    > Można, ale trzeba się mocno nakombinować.

    a na to liczę...

  • 14. Data: 2009-01-10 08:12:23
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > bardzo prawdopodobna przyczyna, czasem wystarczy minimalna szczelinka w
    > ociepleniu, przy krokwi, czy innej belce, a idąca tam cienka rurka szybko
    > zamarza, ewnetualnie zdejmij grzejnik, zakręcając zawory w przyłączu i

    Skoro wczesniej grzał a teraz nie grzeje to raczej tylko zamarzniecie.

    Krzysiek

  • 15. Data: 2009-01-10 15:25:22
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Skoro wczesniej grzał a teraz nie grzeje to raczej tylko zamarzniecie.

    tak też było. Dziś grzejnik działa...

  • 16. Data: 2009-01-12 13:15:14
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    jerry wrote:

    > jak pisałem wyżej, że zasilanie jest z lewej to powtarzam za majstrem.

    Wygląda na to, że d... a nie majster:(
    Grzejnik zasilony odwrotnie ma znacznie mniejszą wydajność i większe
    opory przepływu.
    A jak jest w pozostałych grzejnikach?

    > Jak by jednak nie było do środy grzejnik grzał, aż miło...

    Grzał ale słabiej i woda wolniej krążyła.

    pozdrawiam Piotr