eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBudowa grilla z łupka granitowego - jak podejść do tematu?Budowa grilla z łupka granitowego - jak podejść do tematu?
  • Data: 2010-06-30 21:00:00
    Temat: Budowa grilla z łupka granitowego - jak podejść do tematu?
    Od: "wolim" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zostało mi trochę (z 10 ton) łupka granitowego z podjazdu... To taki odpad z
    produkcji kostki - nieregularny, frakcja ok. 6-10cm.

    Wymyśliłem, że zbuduję sobie z tego grilla i wędzarnię, ale nie bardzo wiem
    jak podejść do tematu...

    Czy najpierw wymurować z cegły ściany, a potem obkładać to granitem, czy od
    razu murować z granitu? Chodzi mi o to, żeby nie zababrać granitu cementem i
    żeby całość gustownie wyglądała...

    Poradzicie coś?

    Pzdry,
    MW