  • 111. Data: 2010-06-30 19:38:01
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i0fd7e$cev$1@news.onet.pl...

    > A co do definicji "standardu" Mysle że standard to jest cos co jest
    > najbardziej popularne. Czyli jednak panele. Bo jak obserwuje oferty
    > sklepów to jednak wyór paneli jest wiekszy i zdecydowanie wiecej osób je
    > wybiera niz parkiet.
    > Miliony nie mogacych się mylić much to standard a klienci Bombastica to
    > wyjątki(potwierdzajace regułę;))

    Znam moze jedna rodzine zadowolona z paneli. Reszta posiadaczy paneli przy
    kolejnym wyborze nie miala zadnych watpliwosci. Szczesliwi posiadacze paneli
    to raczej odsetek wsrod moich znajomych, ale nie sa to jacys bonzowie zeby
    nie bylo totamto.

    > A maniek po środku- bo paneli nie lubi ale z pewnych wzgledów je ma i musi
    > tolerować.

    Dla mnie to mus a nie racjonalny wybor. Jak bede mial mozliwosc dokonczenie
    tego co mam dokonczyc deska to ani przez chwile sie nie zawacham.

    No ale starczy tych dyskusji o gustach...

    Pozdro.. TK

  • 112. Data: 2010-07-01 06:36:44
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > plastikowa zielona trawa w ogrodzie bedzie taka sama jak zywa mimo,
    > ze uzytkowo moze byc nawet trwalsza? Czy blacha dachowa udajaca
    > dachowke ceramiczna to to samo? Czy meble oklejane folia udajaca dab
    > beda meblami debowymi? To kit, szmira, czasem luksus dla ubogich, jak
    > Hunday Coupe to Ferrari dla fryzjerek, co mam jeszcze tlumaczyc, ze
    > margaryna to prawie maslo a scianka wspinaczkowa to nie gory?
    > Nic nie udaje i jest cieplejszy. Czym sie rozni terakota od golego
    > leona we wzorki z plytek? Uwazasz, ze tez jest fajny bo wyglada jak

    Czyli wszystko sprowadza się do jednego zarzutu: udawania. Innymi słowy
    to podróbka, tak jak adidasy z rynku za 50zł, tak? Oj Mariusz,
    kompleksy wychodzą. A miałem nadzieję na coś w stylu: gorzej się
    sprawdzają przy podłogówce, itp.

    > Pewnie troche tak. W sumie odpowiedzi byly dosc konkretne, wiec nie
    > jest tak zle. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    A i tak na koniec dyskusja zeszła na tematy nic nie wnoszące dla
    pytającego. ;)

  • 113. Data: 2010-07-01 09:23:27
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "jahi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wszystko sprowadza się do jednego zarzutu: udawania. Innymi słowy
    > to podróbka, tak jak adidasy z rynku za 50zł, tak?

    Hehe i myslisz, ze poza cena roznicy nie bedzie? :-)

    >Oj Mariusz,
    > kompleksy wychodzą. A miałem nadzieję na coś w stylu: gorzej się
    > sprawdzają przy podłogówce, itp.

    Po paru latach spojz na ten cud dzisiejszej technologii pod swiatlo,
    zobaczysz sterczace krawedzie niepokrywajace sie z namalowanymi lamelami
    desek, uczucie chodzenia po plastiku, jak cos spadnie w kuchni to slychac w
    pokoju w drugim koncu domu, koniecznosc dylatowania w progach tandetnymi
    odstajacymi listewkami. To sa rzeczy oczywiste o ktorych nawet nie warto
    pisac bo wiekszosc o tym wie a Ty probujesz sprowadzic to do jakiejs mojej
    fanaberii.

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2010-07-06 08:44:52
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

    > Hehe i myslisz, ze poza cena roznicy nie bedzie? :-)

    Oczywiście, że będzie. Takie podróby nie nadają się do noszenia.
    Specjalnie przejaskrawiłem.

> [...]
    > oczywiste o ktorych nawet nie warto pisac bo wiekszosc o tym wie a Ty
    > probujesz sprowadzic to do jakiejs mojej fanaberii.

    Już pisałem. Panele w mieszkaniu, które kupiłem mają przynajmniej 7
    lat. Żadna z tych "oczywistych" rzeczy nie wystąpiła. Leżą sobie w
    pokoju (nie znam nikogo kto położył je w kuchni) i spełniają swoją
    funkcję. Co miałbym więcej z tego, że położyłbym parkiet? Wyższą cenę
    przy odsprzedaży?

  • 115. Data: 2010-07-09 19:11:45
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Oczywiście, że będzie. Takie podróby nie nadają się do noszenia.
    > Specjalnie przejaskrawiłem.

    Tak jak panele do chodzenia.

    > Już pisałem. Panele w mieszkaniu, które kupiłem mają przynajmniej 7
    > lat. Żadna z tych "oczywistych" rzeczy nie wystąpiła.

    Dylatacje w progach nie wystapily? Stukanie czym kolwiek nie wystapilo? Nie
    chodzi sie po tym jak po plastiku? Nie uginaja sie w progach? Nie widzisz
    odksztalcen nie pokrywajacych sie z malowaniem pod swiatlo?
    Ja widze a to znaczy, ze moje poczucie, albo wymagania estetyczne mam
    wieksze niz Ty, albo nie mieszkales w domu z parkietem czy deskami
    przyklejanymi do posadzki.

    > Leżą sobie w
    > pokoju (nie znam nikogo kto położył je w kuchni) i spełniają swoją
    > funkcję. Co miałbym więcej z tego, że położyłbym parkiet? Wyższą cenę
    > przy odsprzedaży?

    Wszystko to czego nie masz w tej chwili korzystajac z posadzki a na co sila
    rzeczy musisz sie godzic. Dla mnie to nie argument, ze panele spelniaja
    swoja funkcje, bo niby jakiej mialy by nie spelniac? Goly leon tez spelnia
    swoja funkcje, sufit z podlogi sie przeciez nie robi, wiec dla kogos pewnie
    tez jest git. Jak poszukam w pamieci to z racji mojej poprzedniej pracy
    znajde przyklady ludzi mieszkajacych na klepiskach i to nie w dalekiej
    przeszlosci. Oni uznaja, ze taka posadzka spelnia swoja funkcje i w sumie ja
    im wierze.

    Pozdro.. TK

  • 116. Data: 2010-07-12 09:03:55
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Maniek4 wrote:

    > Tak jak panele do chodzenia.

    Nawet firmowe adidasy nie pasują do garnituru, ale mam nadzieję, że nie
    biegasz w lakierkach.

    > Dylatacje w progach nie wystapily?

    Nic mi o tym nie wiadomo.

    > Stukanie czym kolwiek nie wystapilo?

    Psa nie mam, w butach po pokojach nie chodzę, młotkiem jeszcze nie
    próbowałem walić. Chociaż czekaj, rzeczywiście stukały jak mi
    czteroletnia córka trenowała chodzenie w żony butach na obcasach ;)

    > Nie chodzi sie po tym jak po plastiku?

    Drewno to to nie jest, ale większy dyskomfort odczuwam chodząc po
    terakocie. Podłogówki nie mam i jest po prostu zimna.

    > Nie uginaja sie w progach? Nie widzisz odksztalcen nie
    > pokrywajacych sie z malowaniem pod swiatlo?

    Nie, ale to jest pokój w mieszkaniu, a nie 50 metrowy salon w domu.

    > Ja widze a to znaczy, ze moje poczucie, albo wymagania
    > estetyczne mam wieksze niz Ty, albo nie mieszkales w domu z parkietem
    > czy deskami przyklejanymi do posadzki.

    Mieszkałem w domu z deskami przykręcanymi do legarów. Na temat odczuć
    estetycznych się nie wypowiadam.

> [...]
    > klepiskach i to nie w dalekiej przeszlosci. Oni uznaja, ze taka
    > posadzka spelnia swoja funkcje i w sumie ja im wierze.

    Dalsza dyskusja w tym kierunku chyba nie ma sensu, ani ja Ciebie nie
    przekonam, ani Ty mnie ;)