  • 1. Data: 2009-03-13 12:21:20
    Temat: Co na sciane w kuchni?
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Zastamawiam się co można fajnego i taniego dać na ścianę w kuchni
    miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

  • 2. Data: 2009-03-13 12:41:57
    Temat: Re: Co na sciane w kuchni?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Fajna to jest mozaika ale nie tania. Przy czym akurat w kuchni to wyjdzie
    pewnie ze 2m^2 jeśli tylko przestrzeń nad blatem. Oczywiście zależy jaka
    kuchnia ;-)

    http://www.paradyz.com.pl/Collection/mozaiki

    PC

  • 3. Data: 2009-03-13 13:44:46
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    > boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

    Ja mam i polecam korek. Co prawda za jego cenę (ja płaciłem coś koło 35
    zł/m2 + klej za jakieś grosze) można już kupić kafelki (których nie
    chciałem) ale odpada Ci praktycznie koszt fachowca do ich jego położenia, bo
    robota jest tak prosta, że szkoda gadać. Co do samej estetyki to sprawa
    indywidualna.

    Tomasz

  • 4. Data: 2009-03-13 13:57:43
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ja mam i polecam korek.

    Ja też mam płyty korkowe laminowane.

    Może być :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-03-13 18:02:39
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    belgrano pisze:
> [...]
    > miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    > boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

    Mozna pomalowac - sa fajne, bardzo odporne farby.
    Na gladko, albo z efektem dekoracyjnym.

    szwagier

  • 6. Data: 2009-03-13 20:03:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    belgrano wrote:
> [...]
    > miedzy szafami? Zastanawiałem się nad panelami ale kuchenka gazowa i
    > boje sie o pożar. Może podpowiecie inne mozliwości?

    tanie... pomajlowac olejną

  • 7. Data: 2009-03-13 20:04:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PC wrote:
    > Fajna to jest mozaika ale nie tania. Przy czym akurat w kuchni to
    > wyjdzie pewnie ze 2m^2 jeśli tylko przestrzeń nad blatem. Oczywiście
    > zależy jaka kuchnia ;-)
    >
    > http://www.paradyz.com.pl/Collection/mozaiki

    a zastanawiał sie ktoś jaka jest praktyczna mozaika w kuchni? nie wszytsko
    co ładnei wyglądą w folderach i wizualizacjach jest praktyczne.

  • 8. Data: 2009-03-13 20:57:18
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Właśnie nie każdy ma odwagę spróbować. Ja mam i CHWALĘ JĄ ponad wszystko.
    Chaos powoduje, że nic nie widać w sensie skutków eksploatacji kuchni.
    Polecam w całej rozciągłości.

    PC