  • 1. Data: 2009-03-13 04:50:21
    Temat: osłony wlotów komina
    Od: Łozin <j...@U...xo.pl>

    Witam.
    Po wybudowaniu kominów z klinkieru (jesień zeszłego roku)
    budowlańcy kazali mi kupić plastikowe kratki na otwory wentylacyjne.
    Całość wygląda bardzo estetytcznie ale niestety po zime niektóre osłonki
    spadły. Spodziewam się że niedługo spadną następne.
    Nie wiem czym były klejone. I to właśnie jest moje pytanie.
    Czym mozna przykleić trwale plastik do klinkieru.

    Jacek

  • 2. Data: 2009-03-13 06:27:05
    Temat: Re: osłony wlotów komina
    Od: mariuh <m...@g...com>

    On 13 Mar, 05:50, Łozin <j...@U...xo.pl> wrote:
> [...]
    > Nie wiem czym były klejone. I to właśnie jest moje pytanie.
    > Czym mozna przykleić trwale plastik do klinkieru.

    u mnie chopaki skręcili je cienkim
    drucikiem ocynkowanym
    i niema problemu

    pozdr mh

  • 3. Data: 2009-03-14 00:38:02
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    u mnie chopaki skręcili je cienkim
    drucikiem ocynkowanym
    i niema problemu

    pozdr mh
    --------------------------
    Potwierdzam, mój murarz twierdzi że wcześniej czy później te kratki wypadną.
    Rozwiązanie dokładnie jak u kolegi Mariuha, drutem.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2009-03-14 05:51:51
    Od: Łozin <j...@U...xo.pl>

    > u mnie chopaki skręcili je cienkim
    > drucikiem ocynkowanym
    > i niema problemu

    drutem dookoła komina? czy może jakoś każdą z osobna.
    napiszcie proszę coś więcej. może macie jakeś fotki

    jacek

  • 5. Data: 2009-03-14 13:52:11
    Od: "Marcin Mirowski" <m...@o...pl>

    Najlepiej jak są dwa wyloty na przeciw siebie, wtedy 2 kratki związuje się
    ze sobą nawlekając je na drut. Jak nie ma wylotów na przeciwko to może można
    jakiś kołek w fudze osadzić wewnątrz komina i nawlec na niego kratkę.
    Osobiście polecam drucik miedziany, np z jakiegoś starego transformatora -
    rudy lepiej pasuje do brązowych kratek do klinkieru

    --
    Marcin Mirowski
    gg1148897

  • 6. Data: 2009-03-14 14:17:19
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Łozin" <j...@U...xo.pl> napisał w wiadomości

    > drutem dookoła komina? czy może jakoś każdą z osobna.
    > napiszcie proszę coś więcej. może macie jakeś fotki

    W kominie wentylacyjnym masz DWIA otwory z boku i tyle samo kratek. Wiążesz
    je zatem przez środek komina ze sobą.