  • 141. Data: 2015-12-01 10:26:28
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 09:07:28 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > rozumiem cie - tyle ze oceniam, ze w razie dowolności powstałoby 100x wiecej
    budynków paskudnych niz ciekawych. Deweloperzy dla wycisniecia dodatkowych m2
    mieszkania z działki która dysponują zrobią wszystko i estetyka bedzie na szarym
    koncu, nie mam co do tego żadnych wątpliwosci.

    Ludzie kupuja oczami, wiec nie masz racji :) Developer zrobi wlasnie
    *WSZYSTKO*, zeby dom wygladal dobrze, a niekoniecznie byl dobrze wykonany :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 142. Data: 2015-12-01 10:27:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > *WSZYSTKO*, zeby dom wygladal dobrze, a niekoniecznie byl dobrze wykonany :-)

    na wizualizacjach. Bo w realu to bardzo różnie wygląda.
    I pełno jest maszkaronów. Fakt, że jest coraz lepiej ale ...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 143. Data: 2015-12-01 10:40:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 10:26:31 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ludzie kupuja oczami, wiec nie masz racji :) Developer zrobi wlasnie
    > *WSZYSTKO*, zeby dom wygladal dobrze, a niekoniecznie byl dobrze wykonany :-)
    > pozdr.

    Ot to.
    Tam wyżej pisąłem ze kumpel już 9 jednakowych wybudował i buduje kolejne. Co do
    wykonania to masz racje- najtańsze materiały i byle jak. Ale pierwsze co robi to
    ładna elewację, płot z videodomofonem, trawnik i thuje;)
    Bo przeważnie kobiety oczami kupują.

  • 144. Data: 2015-12-01 10:44:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 09:57:46 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    budynków paskudnych niz ciekawych. Deweloperzy dla wycisniecia dodatkowych m2
    mieszkania z działki która dysponują zrobią wszystko i estetyka bedzie na szarym
    koncu, nie mam co do tego żadnych wątpliwosci.
    projekt bedzie posiadał odpowiednie walory artystyczne komponujące z otoczeniem -
    tak, tak - ale urzędnik by decydował, to znów niedobrze :)

    > Budyn, ale decyduja dzis a Masti nizej podal przyklad gargamela ktory
    > jakos powstal przy udziale urbanistow.

    no to samowola to była czy nie?

    b.

  • 145. Data: 2015-12-01 10:52:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    projekt bedzie posiadał odpowiednie walory artystyczne komponujące z otoczeniem -
    tak, tak - ale urzędnik by decydował, to znów niedobrze :)

    była i jest. Nadzór budowlany wydaje nakazy rozbiórki a właściciele
    klucza ile mogą

    <http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,137219
    03,Slynny_warszawski_hotel__gargamel__do_rozbiorki_.
    html>

  • 146. Data: 2015-12-01 11:14:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 10:54:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    > klucza ile mogą
    >
    > <http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,137219
    03,Slynny_warszawski_hotel__gargamel__do_rozbiorki_.
    Po sąsiedzku prawie mam taką samowole:
    http://joemonster.org/art/11577

  • 147. Data: 2015-12-01 11:27:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-12-01 o 10:44, Budyń pisze:

    > no to samowola to była czy nie?

    Skoro stoi to tym gorzej nie uwazasz? :-)
    Poza tym to jedyna kontrowersyjna budowla przeciez. W poprzedniej
    dyskusji byl jakis kosciol.

    Pozdro.. TK

  • 148. Data: 2015-12-01 13:04:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    03,Slynny_warszawski_hotel__gargamel__do_rozbiorki_.
    html>
    > Po sąsiedzku prawie mam taką samowole:
    > http://joemonster.org/art/11577

    tysz pikna :)

  • 149. Data: 2015-12-01 15:19:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-11-30 o 12:47, Budyń pisze:

    > znajdzie sie prawdziwek jeden i napsuje krwi calej reszcie. Niekoniecznie ze złej
    woli - powiedzmy ze jest z pomorza zawsze marzył o różowej kostce, tam to nawet
    pasowało. No i w górach taki se zrobi. A ze błąd zrozumie pozniej to juz nie
    poradzisz.

    No co z tego, że se zrobi różową kostkę? Na świecie stoi wiele różowych
    domów i jakoś nikt z tego nie robi tragedii.
    Dla przykładu jakby mój sąsiad postawił coś takiego:
    http://www.pinkowo.pl/pics/t/l-690.jpeg
    to chyba by mnie szlak trafił, ale nie z powodu, że nie lubię różowego
    koloru, ale z zazdrości, bo ten dom mi się podoba.
    Dla kogoś ta różowa kostka jest ładna i poza nim być może się znajdzie
    kilku innych, którym się będzie podobać.
    Jemu może się nie podobać Twój dom. I co? Powinien kazać Ci go zburzyć?
    Estetyka i gust to sprawa indywidualnych doznań i odczuć.
    To, że Tobie coś się nie podoba, nie oznacza, że musi się nie podobać innym.
    Sam twierdzisz, że o gustach nie powinno się dyskutować, ale cała ta
    dyskusja sprowadza się tylko i wyłącznie do narzucania Twojego gustu
    innym i chcesz, aby to urbaniści narzucali Twój gust.
    Niestety urbaniści są także ludźmi kierującymi się także i swoimi
    gustami, niekoniecznie zbieżnymi z Twoim gustem czy gustami innych ludzi.

    2m, okna malutkie, wentylacja niepotrzebna, instalacja elektryczna na jednym
    bezpieczniku - chcesz sie zalozyc ze deweloperzy by na to nie wpadli?
    > No bo ty jeszcze wierzysz w rynek. A tu sie robi krótkotrminowe wałki, są firmy
    które reputacji nie potrzebują bo i tak za rok ich nie ma ale sprzedają rzeczy TANIE.
    np potencjalnie dom bez wentylacji.
    > A poza tym na pewno sa klienci dla których jedynym wskaznikiem jest cena - kupia
    cokolwiek byle tylko mieszkac.

    Dlaczego siejesz demagogię i używasz bzdurnych argumentów?
    Przecież nikt z nas nie kwestionuje przepisów służących bezpieczeństwu.
    Kwestionujemy tylko narzucanie stylu budowli. Każdy kto się buduje
    chciałby, aby jego dom był ładny.
    To, że ich odczucia estetyki nie pokrywają się z Twoimi... no cóż takie
    jest życie nie wszystko i nie to samo musi się nam podobać lub nie podobać.
    Nie jest też powiedziane, że przyjdzie urbanista i nakaże zrobić tak jak
    Tobie się podoba. Przykładowo Tobie podobają się czerwone dachy, a
    sąsiad chciał zrobić czarny, bo taki mu się podoba, a urbanista uważa,
    że dach powinien być zielony, bo sobie ubzdurał, że stworzy "zielone
    osiedle". I co? Ani Ty nie będziesz zadowolony, ani sąsiad. Będziesz co
    najwyżej miał satysfakcję jak Kargul, że sąsiad nie zrobił tak, żeby
    jemu się podobało.

  • 150. Data: 2015-12-01 15:39:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 09:49, Maniek4 pisze:

    > Po to Korwinowi kalasznikow w szafie?

    No popatrz, a Korwin ostrzegał przed napływem imigrantów, a pomiędzy
    nimi zamachowców-fanatyków.
    Islamiści tak łatwo nie popuszczą, a mają ogromną przewagę, bo są
    wychowani w duchu wojny i wyszkoleni wojskowo, a my wychowani w pokoju i
    niewielu z nas było w wojsku, bo mają dostęp do broni i ładunków
    wybuchowych, a my sami sobie zabraniamy posiadania, a co ciekawsze 99%
    europejskiego społeczeństwa europejskiego nawet nie umie się posłużyć
    bronią, bo islamiści chcą ginąć, a my chcemy żyć, bo oni chcą nas
    zniewolić i zabić, a my im chcemy w tym pomagać.

    > Zeby obronic rodzine to przede wszystkim trzeba miec odpowiednia
    > glowe, pozniej karabin.

    Już niedługo większość mężczyzn straci głowę, a ich córki i żony będą
    zgwałcone jak nie będzie posiadało karabinów i nie będą umieli się nimi
    posługiwać.
    Jeżeli tego nie zrozumiemy teraz i nie zaczniemy uczyć społeczeństwa
    obsługi broni to za kilka lat już będzie za późno.