    From: szary <n...@x...pl>
    Date: Fri, 12 Aug 2011 23:31:43 +0200
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czy impregnować świeżą więźbę?

    Więźba pocieta (tydzień temu). Drugie tyle dech.
    Czas na przełożenie tego na bardziej równy stos gdzie będzie to czekało ~do
    wiosny/lata..jesieni..następnej wiony ;)

    Czytam tak sobie ciut na muratorze i nie wiem - pryskac to czymś czy nie?
    W zasadzie nie ma czasu na nic więcej niż przełożenie tego aktualnie na
    docelową kupkę.

    Popryskac czymś na rozpuszczalniku, wodzie, na soli, bez soli - nie
    pozatykam tym drewna do docelowej impregnacji jak będzie juz suche?
    W zasadzie wchodzi w rachube tylko opryskiwacz, może trochę pędzlem ale nie
    moczenie.

    Ma byc blachodachówka. Drzewo sosna cięta późnym latem 2010, b.żywiczne,
    robak siedział pod korą - nie poszedł w drzewo.

    Sładowane na dworze, przykryje się później plandeką (nie szczelnie).

    Tylko się martwię czy mi jakies cholerstwo nie zacznie wcinać tego.