  • 231. Data: 2014-03-03 15:58:11
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:67f75099-33e4-4bb5-8376-8ac9f7f21cc6@go
    oglegroups.com...

    > A dlaczego? Moze dlatego ze nie maja z czego placic? Moze dlatego ze
    > rzad dowalil im takie obciazenia ze ledwo wiaza koniec z koncem?
    > Moze wlasnie dlatego ze nie moga sobie odliczyc pelnego vat od paliwa
    > i remontow, przeciez gdyby mogli - to mieliby o tyle wiecej kasy do
    > podzielenia.

    A na samochody i domy ich stać? Realia tam są takie że bezrobocie spore,
    więc i tak nawet za najniższą znajda się chętne do pracy, a "biedny"
    sklepikarz jest najczęściej najbogatszym mieszkańcem wsi.

    > Bo ich na to nie stac. Bo nie maja warunkow do konkurowania z biedronka.

    Bo sobie stawiają wille i kupują drogie samochody zamiast podzielić się
    zyskami z pracownicami.

    > A mamy chocby piekne Mazury ktore NICZM nie ustepuja kajmanom jezeli
    > chodzi
    > o krajobrazy, ktorych caly swiat powinien nam zazdroscic.

    Mamy też Bieszczady, Biebrzańskie Bagna, Puszczę i parę innych miejsc, ale
    co poradzić skoro ludzie chcą nad ciepłe morze?

    > Tylko ze nie ma kasy na to zeby stworzyc cala ta infrastrukture potrzebna
    > turystom. A nikt nie przyjedzie spedzic tygodnia na zardzewialej lodce
    > na ktorej gowna wylewa sie za burte.

    ??? Co roku spędzam część wakacji na Mazurach i nie widziałem tam
    zardzewiałych łódek tylko laminatowe, no i pierwszy raz słyszę o wylewaniu
    gówien za burtę. W marinach ś amiejsca gdzie mozna opróżnić toaletę
    turystyczną.

    > Poki nie jestesmy bogaci i nie mozemy stworzyc warunkow - to na pewno
    > nie bedziemy. I uwierz mi - panstwo takich warunkow NIE STWORZY.

    Oczywiście że nie, ale obywatele jak najbardziej, ale ciągle to nie będzie
    ciepłe może... Mnie to nie przeszkadza, ja wolę Mazury i Bieszczady, ale sa
    tacy co w lecie chcą mieć ciepłe morze a w zimie pół metra śniegu i
    niezależnie od tego co by Państwo zrobiło lub nie to oni i tak nie pojadą na
    wakacje w Polsce.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 232. Data: 2014-03-03 16:05:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Dazenie do bankructwa kraju nie jest patriotyczne.
    > Dazenie do tego zeby obywatele mieli sie gorzej nie jest patriotyczne.
    > Dazenie do tego zeby zachodnie korporacje dymaly nas bezkarnie nie jest
    > patriotytczne. Szkoda, ze nie potrafisz wiazac faktow ze soba, a widzisz
    > tylko wszystko tak zero-jedynkowo.

    Czy ja w tej dyskusji w jakikolwiek sposób odnoszę się do kwestii polski
    kapitał kontra zagraniczny? Nie! Ci więcej pisałem kilkukrotnie że nie
    jestem zwolennikiem fiskalizmu a obniżenia i uproszczenia podatków. Ale to
    nie ma znaczenia. Ponieważ potępiam oszustów to z automatu przypisuje mi się
    w tym wątku różne inne postawy - cóż wiedziałem, że tak będzie bo dla wielu
    jestem wyrzutem sumienia ale spodziewałem się raczej merytorycznych
    argumentów, a nie przypisywania mi obcych mi postaw, a później ich
    krytykowania jakby były moje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 233. Data: 2014-03-03 16:06:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 15:54:42 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Fiziu miziu, a nie w Biedronce czy Zabce. Naprawde nie chcialbys, zeby
    > sytuacja byla odwrotna - i to niemcy kupowali u siebie w marketach chociazby
    > lewiatana, a nie my u nas w marketach lidla??

    Niestety przez nastawienie wyborcow takich jak Ergie predko sie tutaj
    nie zmieni. Mieszkamy w Polsce, to nasz kraj - dlaczego pomagamy obcym
    sie bogacic, a swoich tepimy? Bo zazdrosc i chec dojebania bogatszemu
    Polakowi jest silniejsza niz chec zjednoczenia sie i stworzenia warunkow
    do tego zeby wszyscy mogli sie bogacic szybciej. Tylko dlatego, ze 1%
    bedzie krecil lody i lepiej na tym wyjdzie pozostale 99% woli byc
    biedniejsze :D Pokrecona logika.

    Pieknym przykladem jest ten film:

    http://www.cda.pl/video/105208dd/Korwin-Mikke-kontra
    -zwiazkowcy-dyskusja-po-programie-Tak-czy-nie

    Idealnie pokazuje co to znaczy "wiekszosc" w naszym kraju - na szczescie
    jest iskierka nadziei bo ta banda idiotow pod koniec zaczyna rozumiec co
    sie do nich mowi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 234. Data: 2014-03-03 16:07:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-03 15:15, Adam pisze:

    > Wiesz jakie warunki trzeba spelniac zeby dostarczac towary do sieci
    > handlowych?

    Ale przeciez cala ta teza to jedna wielka bzdura. Przemysl spozywczy ma
    to do siebie, ze tak czy tak bedzie. Wiec nie robmy sobie jaj z tymi
    kooperantami, bo nawet jednoosobowym kioskom ruchu dostarczaliby wyroby.

    Pozdro.. TK

  • 235. Data: 2014-03-03 16:08:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-03 15:33, Kris pisze:
    > Wielu pracowników zatrudnionych u lokalnych przedsiębiorców by tak chciało. ale
    niestety albo na czarno albo umowa o działo czy jakieś zlecenie. Handel, transport,
    budowlanka, ochrona, gastronomia tam mniej więcej tak właśnie jest
    > Wymień proszę te branże gdzie lokalny przedsiębiorca tak się zyskami z pracownikami
    dzieli.

    Czyzbys proponowal sciagnac sieci zachodnie i w tych branzach? :-DD

    Pozdro.. TK

  • 236. Data: 2014-03-03 16:12:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 15:58:11 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Mamy też Bieszczady, Biebrzańskie Bagna, Puszczę i parę innych miejsc, ale
    > co poradzić skoro ludzie chcą nad ciepłe morze?

    Dlatego podalem Mazury bo woda tam cieplejsza niz na kajmanach.
    pozdr.

> [...]
    > zardzewiałych łódek tylko laminatowe, no i pierwszy raz słyszę o wylewaniu
    > gówien za burtę. W marinach ś amiejsca gdzie mozna opróżnić toaletę

    Jezeli uwazasz ze obecny standard jest dla zachodniego turysty wystarczajacy
    to chyba rzadko poza Gliwice sie ruszasz.

    > Oczywiście że nie, ale obywatele jak najbardziej, ale ciągle to nie będzie
    > ciepłe może...

    Jeden woli cieple morze, inny chlodniejsze gory.

> [...]
    > tacy co w lecie chcą mieć ciepłe morze a w zimie pół metra śniegu i
    > niezależnie od tego co by Państwo zrobiło lub nie to oni i tak nie pojadą na

    Pelna zgoda. W koncu przyznales srodki wydawane przez panstwo w wiekszosci
    sa marnotrawione.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 237. Data: 2014-03-03 16:14:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-03 15:20, Adam pisze:

    > Ale co Ty opowiadasz :) Kazdy kraj ma pelno swoich spolecznosciowek.
    > U nas oprocz facebooka masz jeszcze sweet fotka.pl, nasza-klase, czy bardziej
    > profesjonalne - linkedin, goldenline, wykop.pl, czy chocby takie twory
    > jak demotywatory, gimbazjalne kwejki i inne - nierzadko wieksze w skali
    > naszego kraju od fejsbuka. Naprawde fejs nie jest najwiekszy i
    > najpopularniejszy :)

    Nie znam statystyk. Widze po moich dzieciach i ich znajomych co jest wazne.

    > Dlaczego nie nadarza? Policja sobie doskonale radzi z namierzaniem
    > hejtujacych w sieci, a paragrafy za zniewazanie i inne tego typu sa
    > od dawna.

    Zniewazenie tak, ale jest jakis myk z publikowaniem sprostowania. Nie
    chce mi sie teraz szukac. Trenowalem to jakis czas temu.

    > Pozatym sila spolecznosci jest to ze jak ktos hejtuje bez sensu
    > to znajdzie sie zaraz 100 takich co sprostuje jak jest na prawde.

    A nie zastanowila Cie sprawa z wlascicielem marki Reserved?

    Pozdro.. TK

  • 238. Data: 2014-03-03 16:21:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-03 16:05, Ergie pisze:

    >Ponieważ potępiam oszustów to z automatu przypisuje
    > mi się w tym wątku różne inne postawy

    Z automatu to Ty zakladasz, ze wszyscy to oszusci i w imie tej tezy
    nalezy pozbawic ich odliczania VAT za remonty przez 1,5 roku i ogolnie
    pogarszac ich sytuacje.
    A ja Ci przypominam, ze sa mechanizmy wylapywania nieuczciwych
    przedsiebiorcow na podstawie chocby srednich kosztow branzy ze
    skladanych przez nich co miesiecznych deklaracji.

    Pozdro.. TK

  • 239. Data: 2014-03-03 16:23:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 16:14:48 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A nie zastanowila Cie sprawa z wlascicielem marki Reserved?

    Ale o co chodzi?
    W kraju wysokie podatki to zrobili "optymalizacje podatkowa" dzieki czemu
    od wiekszosci zyskow nie beda placic podatkow. Komu nalezy sie hejt - rzadowi
    i choremu systemowi podatkowemu w kraju. A ze oberwal przedsiebiorca - coz,
    widze analogie do wypowiedzi Ergiego. On tez hejtuje przedsiebiorcow nie
    zauwazajac ze to system jest chory :) Taki jest obrazek statystycznego
    Polaka niestety.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 240. Data: 2014-03-03 16:30:07
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > sytuacja byla odwrotna - i to niemcy kupowali u siebie w marketach chociazby
    > lewiatana, a nie my u nas w marketach lidla??
    Ale Ty mi tego nie pisz bo ja się zarówno z Tobą jak i z Mankiem zgadzam. Tylko Wy
    piszecie jak powinno być a ja pisze jak jest. Bo że system podatkowy u nas jest
    idiotyczny a Państwo nie pomaga przedsiębiorcom to jest raczej bezdyskusyjne
    A teoria a praktyka to się rozmijają.
    A życie jest jakie jest i powiedz mojej teściowej że dla dobra polskich
    przedsiębiorców ma kupować drożej ale w lokalnych sklepach, powiedz pracownikom
    zatrudnionym na czarno ze to dla ich dobra, powiedz tym którzy utrzymują rodziny z
    pracy w biedronce że przyczyniają się do upadku polskich przedsiębiorców.