  • 461. Data: 2014-03-24 10:08:09
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2014 20:46, Adam pisze:

    > UH! Przegrales jakis duzy zaklad chyba? ;-)
    >
    > http://img.sadistic.pl/pics/fffc328dcc74.jpg
    > http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201401/139084
    9015_by_ajamamkontonademotach_600.jpg

    No cóż, wyraźnie widać że płytki jesteś w każdej dziedzinie.

  • 462. Data: 2014-03-24 10:41:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 09:44:58 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Grupa wsparcia :D

    Trzeba sobie pomagać w trudnych sytuacjach.
    Ale wiesz jaki fajny zjad tych co "duże zakłady przegrali" był w zeszłym roku na
    Kaszubach;))
    Teraz za tydzień u Mańka ale mniej ekip;)

  • 463. Data: 2014-03-24 10:46:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 10:41:45 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Trzeba sobie pomagać w trudnych sytuacjach.
    > Ale wiesz jaki fajny zjad tych co "duże zakłady przegrali" był w zeszłym roku na
    Kaszubach;))
    > Teraz za tydzień u Mańka ale mniej ekip;)

    1.9JTD swietny silnik. Czy samochod wygodny to nie wiem - ale jest wielki
    wiec pewnie tak ;) No ale kurcze, ten wyglad jest okropny... Za to pewnie
    tanio mozna kupic? :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 464. Data: 2014-03-24 11:56:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 10:46:29 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > 1.9JTD swietny silnik. Czy samochod wygodny to nie wiem - ale jest wielki
    > wiec pewnie tak ;)

    6osób wygodnie podróżuje. wcześniej miałem Galaxy i pomimo tego że większy to mniej
    wygodny.

    > No ale kurcze, ten wyglad jest okropny...
    https://www.google.com/search?q=multipla+ii&safe=off
    &hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=bw0wU8O_CM
    jAtQbf2oCoDg&ved=0CCcQsAQ&biw=1280&bih=858
    Niby później poprawili ale ja wolę pierwotna wersje;)
    W życiu miałem m.in trabanta, syrenę, garbusa, 3 duże fiaty, forda KA(żony)więc i
    Multipla do tego zestawu pasuje. A najlepsze jest jak jedziesz i paluchami z innych
    aut pokazują czy na parkingu obserwują tego dziwoląga;)

    > Za to pewnie tanio mozna kupic? :))

    A no. I nie ukradną;)) Za podobne pieniądze z takich troszkę większych aut to były
    sceniki ale jak usiadłem w środku to ciasno;)

  • 465. Data: 2014-11-25 08:52:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 marca 2014 09:11:46 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > na SSD. Roznica jest przeokrutna. Kupilem nowego laptopa (i5, 8GB ram) i na
    > standardowym dysku, czysciutka siodemka (od zera instalowana, bez zadnego
    > dodatkowego softu ale juz po wszystkich aktualizacjach) ladowala sie ok
    > 1 min 18 sek. Po zmianie na SSD (klonowanie dysku) odpala sie w 9 sek (!) :-)
    > Roznica jest kolosalna. A to dlatego ze szybkosc magnetycznych dyskow nie
    > zmienila sie tak znaczaco jak szybkosc pozostalych komponentow w ostatnich
    > latach, a wielkosc aplikacji / bibliotek wzrosla kilkukrotnie. Polecam SSD :-)
    Się podepnę
    Na dniach zmuszony będę kupić lapka. Do dyspozycji jest 2500zł
    I tak się zastanawiam czy zamiast lapka z dyskiem HDD 500-1000GB(takie
    najpopularniejsze teraz są) nie kupić z dyskiem SSD128-256GB.
    Dobrze kombinuje.
    Dysk o pojemności 500GB i większej do nioczego mi w sumie niepotrzebny bo nie mam w
    zwyczaju archiwizować internetu a zresztą mam w domu podłączonego NAS-a 500GB
    A może ktoś poleci jakiś konkretny model w cenie do 2500zł z dyskiem SSD
    A dyski hybrydowe czy jakoś tak-warto to coś?

  • 466. Data: 2014-11-25 09:42:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > I tak się zastanawiam czy zamiast lapka z dyskiem HDD 500-1000GB(takie
    > najpopularniejsze teraz są) nie kupić z dyskiem SSD128-256GB.

    Bardzo dobrze!

    Przy "normalnej" pracy biurowej: dokumenty, internet, poczta. Zmiana dysku
    na SSD ma znacznie większe znaczenie niż zmiana procka na dwukrotnie
    szybszy.

> [...]
    > podłączonego NAS-a 500GB
    > A może ktoś poleci jakiś konkretny model w cenie do 2500zł z dyskiem SSD

    W tej cenie może być ciężko znaleźć gotowca, ale zawsze możesz kupić laptop
    za 2 tysiące i samemu zmienić dysk.

    > A dyski hybrydowe czy jakoś tak-warto to coś?

    Zwykle nie. To tak świnka morska ni to świnka ni to morska :-) Teoretycznie
    (w idealnym świecie) masz sporą pojemność , a jednocześnie szybki dysk. W
    praktyce jak nie wpasujesz siędobrze w algorytm to może być różnie. Dlatego
    jak nie potrzebujesz dużo miejsca to IMO lepiej zwykły SSD.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 467. Data: 2014-11-25 09:42:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 listopada 2014 08:52:36 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > A może ktoś poleci jakiś konkretny model w cenie do 2500zł z dyskiem SSD
    > A dyski hybrydowe czy jakoś tak-warto to coś?

    Jak nie potrzebujesz to kupuj odrazu z SSD ale nie wiem czy w tej cenie
    dostaniesz. Ja bym Ci raczej polecil lapka z dyskiem 500-1000GB ale takiego
    ktory ma dodatkowy slot mSATA na plycie do ktorego sobie dokupisz SSD
    128-256GB na system / soft. Dysk SATA bedzie normalnie wylaczony (wiec
    bedzie cicho) i tylko jak bedziesz sie chcial dostac do danych na nim - sie
    rozkreci :)

    Hybrydowy lepszy na pewno niz sam SSD ale lepszy prawdziwy SSD bo cichy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 468. Data: 2014-11-25 10:01:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-25 08:52, Kris pisze:

> [...]
    > A może ktoś poleci jakiś konkretny model w cenie do 2500zł z dyskiem SSD
    > A dyski hybrydowe czy jakoś tak-warto to coś?

    Hybrydy to dysk z rodzajem panieci podrecznej cache organizowanej w
    rozny sposob. Przechowuje w szybkiej pamieci teoretycznie informacje do
    ktorych siegasz z najwiekszym prawdopodobienstwem.
    Kup mniejszy ale SSD. Moze komus przydaje sie w kompie dysk 1 TB, ale
    skoro wiesz, ze nie to lepiej kupic mniejszy ale znacznie szybszy dysk
    SSD. Filmy, zdjecia, muze czy inne rzeczy zawsze mozna zrzucic na cos
    zewnetrznego co nie wymaga na co dzien duzej szybkosci.
    A co wybrac? To czego potrzebujesz. To cos ma byc male i lekkie, czy
    powinno byc mozliwie duze? Ma miec ekran HD, moze miec szybki procesor?
    A moze po prostu chcesz odbierac nim tylko maile, ale za to pod woda? :-)
    Ja poltora roku temu skusilem sie na Lenovo U310. Metalowa obudowa,
    lekki z dobrym prockiem i ekran 13,3 to dla mnie ideal. Mojej mamie
    kupilem podobny Asus tyle, ze z prockiem i3, ale za to z napedem CD, bo
    na tym jej zalezalo. Procek juz na starcie widac, ze jest sporo
    wolniejszy od mojego, ale chocby obudowa wykonana z jakby lepszych
    materialow i klawiatura z miekszym skokiem.
    Sam widzisz, nie jest lekko. :-)

    Pozdro..TK

  • 469. Data: 2014-11-25 10:53:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 listopada 2014 10:01:31 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > SSD. Filmy, zdjecia, muze czy inne rzeczy zawsze mozna zrzucic na cos
    > zewnetrznego co nie wymaga na co dzien duzej szybkosci.
    Ot to mam NASa i tam trzymam takie rzeczy

    > A co wybrac? To czego potrzebujesz. To cos ma byc male i lekkie, czy
    > powinno byc mozliwie duze? Ma miec ekran HD, moze miec szybki procesor?
    > A moze po prostu chcesz odbierac nim tylko maile, ale za to pod woda? :-)

    Używane w domu, ekran 15 procek myśle na dzisiaj optymalnie I5 aczkolwiek I& w tym
    zakresie cenowym już tez są.
    SSD 120GB może być mało się obawiam więc 256GB raczej będę szukał. 500GB SSd to już
    cena spooro wyższa a i 500GB niepotrzebne mi na dzisiaj.
    > Ja poltora roku temu skusilem sie na Lenovo U310.
    Właśnie od ok 2 lat miałem lenovo, w połowie października trafił do
    serwisu(gwarancja) i ostatnie tygodnie sobie z nimi koresponduje bo oni swoja a ja
    swoje. Jednak wczoraj otrzymałem info że jednak nie będą naprawiać a oddadzą
    kase/talon na innego lapka. 2300zł tamten kosztował ze dwie stówy chcę dołożyć i cos
    kupić
    > Sam widzisz, nie jest lekko. :-)
    X-com bo założeniu filtrów mniej więcej takich jak napisałem wyżej wyrzuca coś
    takiego
    http://www.x-kom.pl/c/1522-notebooki-laptopy-15-6.ht
    ml?price%5Bfrom%5D=2000&price%5Bto%5D=2500&sort=prod
    uct_price&features%5B22%5D%5B262%5D=1&features%5B22%
    5D%5B277%5D=1&features%5B32%5D%5B2404%5D=1

    lekko nie jest

    Co wybrać Panowie;((

  • 470. Data: 2014-11-25 11:28:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    uct_price&features%5B22%5D%5B262%5D=1&features%5B22%
    5D%5B277%5D=1&features%5B32%5D%5B2404%5D=1

    Z tych co podałeś z prockiem Intela dysk 250 ma tylko jeden:

    http://www.x-kom.pl/p/200741-notebook-laptop-15-6-ms
    i-cr61-2m-i5-4200m-8gb-250ssd-dvd-rw.html

    Do tego ma matową matrycę więc najważniejsze parametry są spełnione :-)
    (oczywiście dla ciebie rodzaj matrycy może nie mieć znaczenia - to Twój
    wybór)

    Osobiście nie mam żadnych doświadczeń z marką MSI, więc nie wypowiem się
    odnoście tego konkretnego modelu.

    Pozdrawiam
    Ergie