  • Data: 2011-10-21 15:47:01
    Temat: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    * - nie dotyczy posiadaczy płotów z metalowymi słupkami z profili o
    konstrukcji otwartej np. kątownik względnie z pełnego metalu.

    Zdziwiłem się mocno, dlaczego słupki w moim nowym płocie pękają w dolnej
    części (profil zamknięty zabetonowany). Słupki są szczelne, przykryte
    plastikowym dekielkiem i na dodatek zakonserwowane w środku samochodowym
    preparatem Boll.
    Okazuje się, że mimo dekielka w słupkach kondensuje się woda z powietrza
    i w końcu, jak przyjdą mrozy - zamarza rozsadzając konstrukcję.
    Wodę, na ile się dało spuściłem wężykiem na zasadzie lewara, a słupki
    zabetonowałem w środku, co i Wam drodzy Grupowicze polecam. Do betonu
    dodałem środek "Mrozoplast".
    Jacek