eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ? › Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 20 Aug 2021 12:02:11 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z
    rozbiórek ?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 20 sierpnia 2021 o 17:25:50 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    ( zimą odcinają), ale własne, ciasne, aby nie płacić za wynajem pokoju.

    likwidacji, może z marketów budowlanych do utylizacji, aby ciąć koszty.

    styropianem i tynk ceramiczny, aby zamknąć przed deszczową jezienią.

    stan-bardzo-dobry-CID3-IDL3wFE.html#196e318cae;promo
    ted

    > holenderski stoi od 30 lat na gruncie, albo plywa po rzece, jako nadbudowa
    > a to ma być nowe, zdrowe, bez zapachu, toksyn i patogenów poprzedników, a
    szczególnie nie po Holendrze zmarłym na koronawirusa w kempingu.

    > Ma to być drewno z rozbiórki,. belki stropowe i deski.
    > Jak będzie 100 palet towarowych to się odzyska deski.
    > Krótkie ale czyste, bez chemii, konserwantów, toksyn.
    >
    > Widziałem remont dużego domu z dachem 4-spadowym i zrzucono cały dach, tam były
    belki, niestety je już wywieziono.

    > Szukamy dalej, może market budowlany będzie mial materiały uszkodzone ,
    przeterminowane, do utylizacji.
    Nie stać cię na stu letnie w dobrym stanie belki z rozbiórki. Czy czasami nie ma
    zakazu przebywania na pobyt stały na działkach? Uważam że przepis zakazujący
    mieszkania w domku na działce jest zły. Ale jest.