  • Data: 2012-07-10 12:51:42
    Temat: Droga dojazdowa do posesji
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Do mojej posesji prowadzi droga gminna - własność gminy - i jest ona w
    stanie wymagającym pewnych prac i nakładów, ale gmina zbywa mnie
    milczeniem. Powiedzcie mi proszę, czy w przypadku dróg gminnych
    prowadzących do zamieszkałych posesji, organ gminny ma obowiązek
    utrzymywać je w należytym stanie technicznym? Chodzi o przejezdność i
    przydatność do użytkowania oraz zimowe utrzymanie.

    Jeżeli tak, to na mocy jakich przepisów? Może chociaż przeciwpożarowe?

    Będę wdzięczny za wskazówki, bo zamierzam zmusić gminę do przerwania
    milczenia i ignorowania mnie - nie raczą nawet na pisma odpowiadać, a
    przy rozdziale środków na modernizację dróg rządzą się sobie tylko
    znanymi zasadami :-).

    pozdrawiam
    Robert G.