  • 31. Data: 2010-09-16 07:33:31
    Temat: Re: Dylemat kosiarkowy
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i6r3j1$5bi$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości > Ale
    > przyjrzałabym się, na Twoim miejscu, kosiarkom Al-ko.
    >
    > Z czystej ciekowości zacząłem przeglądach i przyznam szczerze że maja
    > bardzo przyzwoitą ofertę, naprawde kosiarki wyposażone optymalnie za
    > rozsądne pieniądze np. ta:
    > http://stihl.swidnica.pl/sklep/product_info.php?cPat
    h=44&products_id=202

    > Ma wszystko czego potrzebuje) A że Świdnica jest ode mnie rzut beretem,
    > więc chyba mój wybór padnie właśnie na tą kosiarkę.

    Zastanów sie jeszcze czy potrzebujesz kosiarke z napędem na tak niewielki
    trawnik. Jak nie masz drzewek itp to napęd nie bedzie Tobie przeszkadzał.
    Jak jednak na działce sa jakies przeszkody do omijania to napęd utrudni
    prace.
    Kosiarki prawie dkładnie takie same jak ta z Twojego linku były ostatnio w
    Biedronkach po 500zł ale już pewnie ich nie dostaniesz.
    Koszenie 500mkw trawnika zajmie Tobie ok 1godz więc do takiej pracy na
    prawdę "firmowego" kombajnu nie trzeba

    Krzysiek

  • 32. Data: 2010-09-16 09:19:19
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

> [...]
    >
    > Ma wszystko czego potrzebuje) A że Świdnica jest ode mnie rzut beretem,
    > więc chyba mój wybór padnie właśnie na tą kosiarkę.

    Cieszę się, że trochę pomogłam :-)
    Pozdrawiam, MK

  • 33. Data: 2010-09-16 10:15:39
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanów sie jeszcze czy potrzebujesz kosiarke z napędem na tak niewielki
    > trawnik.

    Akurat ten model nie jest wyposażony w napęd. Po prostu ta kosiarka mi pasi.