eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl Opineo i MonsterElectro.pl Opineo i Monster
  • Data: 2013-09-11 00:26:08
    Temat: Electro.pl Opineo i Monster
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Post wychodził z oporami i nie widzę go tam, gdzie trzeba, zatem ponawiam wysyłkę.


    Eneuel do Opineo 2 września 2013:

    1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
    2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
    bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
    odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
    formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
    i kilka m@ili.
    3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.




    Odpowiedź ELECTRO.pl z 10 września 2013:

    Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
    podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna
    wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do
    Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał
    wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu
    rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest
    nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym
    wnosimy o usunięcie opinii.



    Eneuel odpowiada:

    Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres
    e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po
    odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym,
    że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te
    dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można
    słowa moje sprawdzić/zweryfikować.

    W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej
    podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy
    nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu.

    W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl
    zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak,
    abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu.

    Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od
    Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl
    zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację:

    Bon wakacyjny został wysłany na podany adres
    e-mail podczas realizacji zamówienia.
    W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT
    o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem
    o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam.


    W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.


    Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10
    września,
    ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to
    m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego
    moim
    zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem.


    Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto.


    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1