eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraElectro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Mon, 19 Aug 2013 19:34:53 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 94
    Message-ID: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1376933698 21368 83.151.39.26 (19 Aug 2013 17:34:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Aug 2013 17:34:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048369 pl.rec.dom:135889
    [ ukryj nagłówki ]

    Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:

    ============================

    Dzień dobry.

    W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    W tym celu proszę o kontakt z serwisem:

    Autoryzowany Serwis MMV
    Grocholicka 2A,
    05-090 Raszyn
    Tel. (22) 250 28 32

    Inną możliwością jest przesłanie urządzenia do siedziby ELECTRO.pl
    w celu weryfikacji urządzenia pod kątem zgłaszanych nieprawidłowości.
    W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego terminu
    oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie kurierskiej odbiór
    urządzenia.

    Proszę o wiadomość zwrotną o sposobie zakończenia reklamacji w terminie 7 dni.


    W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.

    Pozdrawiam
    Andrzej Winiarski

    Dział Obsługi Klienta

    ============================

    2 dni (robocze) na przesyłkę, 2 tygodnie (pełne/zwykłe) na odpowiedź,
    z której niewiele wynika... Idąc tym tropem, można dziś zapłacić,
    a już za pół roku cieszyć się zakupem. ;)


    Zero pomocy w sprawie niepoprawnego wpisu w opisie APN,
    szybka_inaczej i fachowa_inaczej odpowiedź na reklamację...


    Nadal Electro.pl nie przysyła mi obiecanego bonu wakacyjnego.
    Aby było jasne -- to nie jest bon papierowy, stemplowany, ale
    bon przysyłany m@ilem, zatem odpada problem zaniedbania poczty. :)
    Można tez ten bon przysłać (w razie potrzeby) wielokrotnie bez
    obawy o jego wielokrotne (czyli niezgodne z przeznaczeniem)
    wykorzystanie.


    -=-

    Przy okazji sprawdzania smartfonu w roli APka, zobaczyłem, że ów
    smartfon, bez względu na ustawienia WiFi, łączy się tylko/zawsze
    poprzez 2.4 GHz, nie zaś (jak można by wnioskować po ustawieniach)
    także poprzez 5 GHz. Aby było jaśniej, ;) po ustawieniu na 5 GHZ,
    nawet zrestartowałem samrtfon, co jednak nie ustawiło WiFi na 5 GHz.

    Bez względu na ustawienia (WiFi AP, WiFi Direct itp.) mam zawsze
    2.4 GHz, bez względu na to, czy ustawiam 5 GHz, czy 2.4 GHz.


    Reklamowana żółta plamka na dole ekranu pojawia powoli/stopniowo
    kilka (kilkanaście) sekund po włączeniu ekranu i albo ja się do
    niej już przyzwyczaiłem, albo robi się coraz mniej uciążliwa,
    ale doprowadziła do tego, że niemal wszędzie (na notebooku,
    netbooku czy na smartfonie Ace, a nawet na tym Monsterze)
    spodziewam się zobaczenia takiej plamki, którą (w razie
    zobaczenia) podświadomie chcę zignorować. :)


    -=-

    Sam smartfon raczej polecam, zaś sklepu Electro.pl -- zdecydowanie nie polecam.

    BTW 3G/2G -- jak na razie nie mam żadnych problemów związanych ze współpracę
    dwóch SIMkart. Natomiast czasami ;) trudno włączyć WiFi. Raz doszło do tego,
    że smartfon zrestartowałem, aby włączyć WiFi.

    I jeszcze ciekawostka -- co najmniej dwa razy smartfon bez widocznej
    przyczyny zrestartował się i raz wyłączył się bez widocznej przyczyny.

    Raz też musiałem ręcznie uruchomić połączenie 2G. Oczywiście
    do rozłączenia doszło bez jakiejkolwiek widocznej przyczyny.
    Było OK przez kilka godzin i nagle (bez manipulowania przy
    jakichkolwiek przełącznikach) smartfon stracił łączność GSM. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1