  • Data: 2013-08-20 12:13:14
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
    > IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    > w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    > noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
    > Eletro.pl to jakąś pomyłka.

    IMO - na jedno wyjdzie.
    Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
    prosze czekac 2 tygodnie.

    Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
    zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
    tabletem byloby inaczej
    Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
    bujac.

    > Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
    > sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
    > sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...

    Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
    Choc ryzyko istnieje.

    Ale z reklamacja byloby tak samo.

    > Na pewno nie straciłbym czasu na włączanie Aero2 -- gdybym kupił
    > w EuroAGD czy w Sferis.

    A o co chodzi - maja od razu skonfigurowane pod Aero2 ?

    > Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
    > Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)

    To zmien hobby.
    Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)

    J.