eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 10:03:06
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "asasa" <a...@a...as> napisał(a):

    >Użytkownik "Andrzej" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    >news:1150825896398673329.150029none-inv.invalid@new
    s.neostrada.pl...
    >> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >>> Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
    >>> 5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
    >>> wykonana"..
    >>
    >> Podstawa prawna, specjalisto od praw konsumenta?
    >
    >ogolne warunki gwarancji dolaczane do sprzetu (na pismie)
    >

    gwarancja i warunki w gwarancji sa dowolnie narzucane przez producenta. moze tam byc
    napisane,
    ze gwarantuje sobie miesiac na naprawe. i wszystko jest ok, nikt nie moze narzucic
    producentowi
    warunkow gwarancyjnych, to jego dobra wola co tam bedzie zawarte

    jak nie chcesz sie bujac i czekac nie wiadomo ile, to olewasz bezposrednie
    skorzystanie z gwarancji
    i sprzet oddajesz sprzedawcy na niegodnosc towaru z umowa, chronia cie wtedy ogolne
    przepisy unijne
    dotyczace zakupow konsumenckich. w tym momencie to sprzedawca musi sie wywiazac z
    przepisow, a to,
    jak to zalatwi z producentem, to juz nie twoja sprawa. sprzedawca ma na to wlasnie 2
    tygodnie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1