eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Data: 2013-08-20 11:17:30
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20 Aug 2013 06:37:32 GMT, Andrzej napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
    >> 5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
    >> wykonana"..
    > Podstawa prawna, specjalisto od praw konsumenta?

    Ta sama ustawa.
    Eneuel zglasza ze mu sie telefon zawiesza, oni odpowiadaja ze
    naprawili, lub ze nie zauwazyli, telefon dalej sie zawiesza ... a wiec
    nie naprawili i idziesz do rzecznika sporzadzic wezwanie.

    A termin biegnie od pierwszego zgloszenia :-)
    I niby terminu naprawy nie ma w ustawie, tylko "ustosunkowania" sie,
    ale jestes juz na plusie, bo sie ustosunkowali nieprawidlowo.

    Oczywiscie moze byc problem z wykazaniem takiego zawieszania.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1