  • 11. Data: 2011-06-08 12:56:57
    Temat: Re: Elektryczne ogrzewanie podłogowe... nie droższe niż wodne zasilane piecem gazowym ?
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4def70cb$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    Jeśli nie masz jeszcze wylewek betonowych, to zadbaj o dobrą izolację od
    dołu a umieszczając kable w wylewkach (może trochę grubszych niż 5 - 6 cm )
    możesz liczyć na bezwładność, czyli korzystanie z II taryfy

    --
    pzdr
    qaz

  • 12. Data: 2011-06-08 19:04:34
    Od: mirek <f...@w...pl>

    W dniu 2011-06-07 15:43, /// Kaszpir /// pisze:
    > Tyle że ...
    >
    > Druga taryfa jest w większości w godzinach nocnych ...
    >
    > Ogrzewanie musi chodzić nonstop aby zapewnić komfort cieplny.
    >
    > Lepszym wyborem jak chcesz grzać prądem jest zakup pieców
    > akumulacyjnych ...
    >
    > "Nabijasz" ciepło w nocy (II-taryfa) a "oddajesz" ciepło w dzień ...
    Niekoniecznie. Kable grzejne w wylewce 12 cm na styro 15 cm + dom z
    cegły silikatowej o dużej pojemności cieplnej i różnice temperatur sa
    minimalne. Tania taryfa dodatkowo 13-15 i cała sobota i niedziela ( ENION)