  • Data: 2010-03-13 18:01:09
    Temat: Elektryczność statyczna w domu
    Od: Janusz Wo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nęka mnie ostatnio narastająca ilość i moc wyładować elektrostatycznych
    w domu. Boję się na przykład o komputer, bo strzelam niemal codziennie w
    klawiaturę, a co jakiś czas mam z tego powodu problemy - coś się
    przestawia w komputerze, muszę go resetować... Nie zmienię mebli, ani
    dywanów w domu... Jak mogę przeciwdziałać powstawaniu ładunków?
    Urządzenie? Środek? Proszę o podpowiedzi.
    JanuszWo
    --
    Popraw gaz w adresie