  • 11. Data: 2009-04-07 18:41:04
    Temat: Re: Folia w płynie
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:grfhci$jgl$1@opal.futuro.pl...

    > "Allegron" <z...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Folia zejdzie i kafelki odpadną jeśli w innych miejscach odchodzi.
    > Jakiej folii uzyłeś? Czy zastosowałeś się do zaleceń ? Chuba nie.
    > Grunt musi wyschnąć dobę i między kolejnymi warstwam,i folii odczekać
    > dobę. Dwie warstwy wystarczą, a kłaść kafle można po 3 dniach dopiero.
    > Wywal te kafle i kładź od nowa.

    potwierdzam folia moze sie zdzierac ale nie powinna schodzic platami. Cos
    jest z podlozem, moze za tluste bylo, gruntowanie powinno pomoc.

  • 12. Data: 2009-04-07 18:48:01
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote in message

    > potwierdzam folia moze sie zdzierac ale nie powinna schodzic platami. Cos
    > jest z podlozem, moze za tluste bylo, gruntowanie powinno pomoc.

    Ale wysuszyc, bo na mokre odlezie

  • 13. Data: 2009-04-07 19:13:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 18:29:38 +0200, kiki napisał(a):

    > Folia ma być wszędzie pod glazurą.

    Bzdura. Folia ma być tylko tam gdzie największe zawilgocenie, na ścianach w
    sumie wystarczy do wys. 1,5m.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2009-04-07 20:00:20
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Bzdura. Folia ma być tylko tam gdzie największe zawilgocenie, na ścianach
    > sumie wystarczy do wys. 1,5m.

    No czyli pod prawie całą glazurą :-) Ja dałem wszędzie gdzie była glazura,
    dokładnie 5cm niżej od końca kafli.
    Nie sądzę żebym z tego powodu miał problemy.

  • 15. Data: 2009-04-07 20:19:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Apr 2009 22:00:20 +0200, kiki napisał(a):

    > No czyli pod prawie całą glazurą :-) Ja dałem wszędzie gdzie była glazura,
    > dokładnie 5cm niżej od końca kafli.

    Dookola wanny, brodzika, kabiny, itd.

    > Nie sądzę żebym z tego powodu miał problemy.

    Problemów na pewno nie bedziesz mial, ale jak to mowia - nadgorliwosc
    gorsza od faszyzmu :)

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2009-04-07 20:24:44
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Dookola wanny, brodzika, kabiny, itd.

    > Problemów na pewno nie bedziesz mial, ale jak to mowia - nadgorliwosc

    Nie nie

    Tutaj chodzi o to, że rozlana woda przy wannie jak raz wpłynie pod kafle to
    będzie tam płynąć pod nimi az znajdzie ujście piętro niżej. I od tego chcemy
    się zdystansować więc kładziemy na pewno folie na całą podłogę i wywijamy na
    ścianę na jakąś wysokość a doły dodatkowo taśmą i narożniki.

  • 17. Data: 2009-04-08 17:14:38
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    > "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> wrote in message

    > Ale wysuszyc, bo na mokre odlezie

    ale to juz chyba kazdy wie, to oczywista oczywistosc

  • 18. Data: 2009-04-08 17:53:47
    Od: Allegron <z...@g...com>

    On 7 Kwi, 22:24, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Nie nie
    >
    > Tutaj chodzi o to, e rozlana woda przy wannie jak raz wp ynie pod kafle to
    > b dzie tam p yn pod nimi az znajdzie uj cie pi tro ni ej. I od tego chcemy
    > si zdystansowa wi c k adziemy na pewno folie na ca pod og i wywijamy na
    > cian na jak wysoko a do y dodatkowo ta m i naro niki.

    Ok.
    Powiedzcie mi teraz jak się ma do tego klej ceresit c11?
    Na kleju jest napisane że jest uniwersalny czyli chyba do wszystkiego.
    Czy moge smieło kleić płytki na ten klej?

  • 19. Data: 2009-04-08 19:01:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 10:53:47 -0700 (PDT), Allegron napisał(a):

    > Powiedzcie mi teraz jak się ma do tego klej ceresit c11?
    > Na kleju jest napisane że jest uniwersalny czyli chyba do wszystkiego.
    > Czy moge smieło kleić płytki na ten klej?

    Jest bardzo dobry. Możesz kleić płytki pod warunkiem, że nie mają boków
    większych od powiedzmy 50 cm i nie kleisz na ogrzewaniu podłogowym. Do
    dużych płytek i do ogrzewania używaj kleju elastycznego lub
    półelastycznego.

    --
    best regards,
    scream

  • 20. Data: 2009-04-08 21:01:52
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > ale to juz chyba kazdy wie, to oczywista oczywistosc

    Zadna oczywistość :-) Widziałem na własne oczy jak kafelkarz u mnie w
    łazience rozlał grunt, rozsmarował i za 15 minut smarował folią za co go w
    końcu zezwałem w niewybredny sposób. W końcu i tak dostał kopniaka. Ten sam
    numer chcieli mi odwalić inni miesiąc temu, a tamten robił 2 lata temu.