  • 11. Data: 2016-01-08 15:40:50
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 stycznia 2016 15:13:37 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > Też mam wrażenie, że albo chłopaki z milimetrówką odmierzają te płoty
    > albo co. Mam narożną działkę i z jednej strony poprzednicy taki podobny,
    > betonowy płot zrobili. Stoi, nie przewraca się, z 10 lat przynajmniej
    > ma. Idealny nie jest, to na pewno, ale też nie czepiałbym się go aż tak.
    > Swoje zadanie, czyli zapewnienie prywatności w ogrodzie, spełnia.
    Znajomy ma działkę ładne kilka tys m2 ogrodzona takim płotem.
    Jeśli się nie mylę to coś koło 1995roku to robił.
    Do dzisiaj prosto wszystko stoi. Oczywiście niektóre panele mechanicznie uszkodzone(w
    środku jeżżą sztaplarki itp.)ale prosto.
    Płot tak ze 2m wysokości ma

  • 12. Data: 2016-01-11 08:48:17
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2016-01-07 o 08:13, EiNStEiN pisze:
> [...]
    > że przepisy odnośnie budowania budynku gospodarczego nie do końca mi
    > pasują (odległości 3 m) muszę pozostać przy garażu blaszanym. Co zatem
    > począć z tą wodą. Czy zdjąć blachę z dachu, pod nią zrobić drewniany
    > stelaż, na to folię i potem blachę na wierzch? Najgorsze w tym przypadku
    > są szare gryzonie, które zawsze w okresie jesiennym się pojawiają. Jak
    > macie to u siebie rozwiązane?
    >
    > Pozdrawiam
    > PS. W miejscu blaszaka pasowałby mi budynek murowany ale według
    > przepisów musiałbym go odsunąć tak jak pisałem powyżej, a wtedy to ani

    Witam ponownie
    Nie chcę nic obmurowywać ani niczym osłaniać ścian, bo według mnie to
    nie rozwiązuje problemu. Zastanawiam się jak docieplić dach niewielkim
    kosztem aby nie skraplała się woda w środku.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-01-11 08:57:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 08:47:12 UTC+1 użytkownik EiNStEiN napisał:

> [...]
    > nie rozwiązuje problemu. Zastanawiam się jak docieplić dach niewielkim
    > kosztem aby nie skraplała się woda w środku.
    pianka od spodu. Albo styro klejone pianką

  • 14. Data: 2016-01-12 08:54:45
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 08:57, Kris pisze:

    > pianka od spodu. Albo styro klejone pianką

    A co z szarymi przyjacielami??

  • 15. Data: 2016-01-12 10:13:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 08:53:37 UTC+1 użytkownik EiNStEiN napisał:
    > A co z szarymi przyjacielami??
    Myszy?
    W suficie?
    Po blaszanym garażu raczej na sufit nie wejdą. Niby po co zresztą

  • 16. Data: 2016-01-12 14:07:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 08:57:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > pianka od spodu. Albo styro klejone pianką

    styro od spodu? toz tam będzie zawsze kałuża wody, i ten sufit spadnie na głowe bo
    przerdzewieje :). Styro NAD blachą tak by ona była cieplejsza!

    b.

  • 17. Data: 2016-01-12 14:49:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 14:07:37 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > styro od spodu? toz tam będzie zawsze kałuża wody, i ten sufit spadnie na >głowe bo
    przerdzewieje :). Styro NAD blachą tak by ona była cieplejsza!
    Jeśli blacha falista to pewnie masz racje. gdyby jednak pianka styro kleić tak aby
    nie było pustych przestrzenie pomiędzy blachą a styro?

  • 18. Data: 2016-01-12 14:50:52
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    przerdzewieje :). Styro NAD blachą tak by ona była cieplejsza!
    A inny pomysł- jakiś stelaż od spodu i wełna mineralna? Technicznie prosto do
    zrobienia

  • 19. Data: 2016-01-12 14:52:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 14:49:06 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    bo przerdzewieje :). Styro NAD blachą tak by ona była cieplejsza!
    > Jeśli blacha falista to pewnie masz racje. gdyby jednak pianka styro kleić tak aby
    nie było pustych przestrzenie pomiędzy blachą a styro?

    Nie ma szans zeby nie zostala zadna pusta przestrzen. Tam gdzie zostanie bedzie
    uwieziona woda i po czasie plesn i grzybek :)

    Dlatego: OCIEPLAMY ZAWSZE OD STRONY CHLODNIEJSZEJ :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2016-01-12 14:52:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 14:50:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    bo przerdzewieje :). Styro NAD blachą tak by ona była cieplejsza!
    > A inny pomysł- jakiś stelaż od spodu i wełna mineralna? Technicznie prosto do
    zrobienia

    Przestrzen nad welna musialaby byc wentylowana. Inaczej bedzie tam piekne
    siedlisko grzyba po czasie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.