  • Data: 2010-05-05 18:15:37
    Temat: Gładź gipsowa- jak sprawdzić czy równo?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Fachowiec wygładził ściany.Uzupełnił wskazane braki, zeszlifował.
    Braillowo wyczuwam wzorową gładkość, jednak czuć pod dłonią jakieś lekkie falowania.
    Ponieważ ściany są jeszcze nieco plamiaste i matowe, nie wiem jak sprawdzić, czy owe
    łagodne
    krzywizny będą/nie będą widoczne po pomalowaniu.
    Pomyślałem,żeby walnąć jakąś białą warstwę podkładową i zobaczyć pod światło.

    Tylko pytanie, czy np. kolor biały pokaże niedoróbki?
    Jakim kolorem najlepiej udowodnić gładziarzowi,że skopał?
    Nie bawić się w wywoływanie krzywizn, tylko siłą speca zmusić do wyrównania?
    Jakie dopuszczalne krzywizny czy inne braki zamaskuje farba akrylowa?
    R.