  • Data: 2010-05-05 20:32:43
    Temat: Re: Gładź gipsowa- jak sprawdzić czy równo?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hrsck6$tsb$1@news.dialog.net.pl...
    > Fachowiec wygładził ściany.Uzupełnił wskazane braki, zeszlifował.
    > Braillowo wyczuwam wzorową gładkość, jednak czuć pod dłonią jakieś lekkie
    > falowania.
    > Ponieważ ściany są jeszcze nieco plamiaste i matowe, nie wiem jak
    > sprawdzić, czy owe łagodne krzywizny będą/nie będą widoczne po
    > pomalowaniu.
    > Pomyślałem,żeby walnąć jakąś białą warstwę podkładową i zobaczyć pod
    > światło.
    >
    > Tylko pytanie, czy np. kolor biały pokaże niedoróbki?
    > Jakim kolorem najlepiej udowodnić gładziarzowi,że skopał?
> [...]

    Pomaluj na biało, odpal swiatło zblizone do tego jakie bedziesz tam normani
    uzywał i zobacz czy efekt CIEBIE zadowala.
    W końcu to TY tam będziesz mieszkał
    Dopuszczalne sa krzywizny które TY zaakceptujesz.
    Nie ma sensu na sile szukac norm na wszystko.
    A juz Twoje stwierdzenie że chcesz udowodnić fachofcowi ze skopał to nie
    wiem o co chodzi.
    Jak nie chcesz mu zaplacić to zrób tak jak paranoicy co niektórzy robią i
    biegaj po lokalu z halogenami, łatą i gazetą- zawsze cos znajdziesz tym
    sposobem;)

    Kris