  • Data: 2009-03-18 10:21:14
    Temat: Grubość ścian zewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót.
    Od: Pawel Kowalski <a...@h...pl.spam.no> szukaj wiadomości tego autora

    Niedługo startuję z budową własnych paru kątów - jako iż bardzo zależy
    mi na konkretnej izolacji ścian, uparłem się na ściany zewnętrzne 30cm
    (solbet) + 20 cm styropianu...
    I zaczęły się schody - każdy murarz z którym rozmawiam łapie się za
    głowę i twierdzi że to dużo za dużo ... z początku to ignorowałem, ale
    i mnie zaczęły nachodzić wątpliwości - czy to faktycznie za dużo i mija
    się to z celem ?

    --
    Kowalski Pawel
    e-mail/jid argail(na)histeria.pl