  • 21. Data: 2011-09-05 18:04:28
    Temat: Re: Halogeny w płycie GK + folia
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Ostatecznie to chyba zostanie wersja z halogenkami w oprawach nie
    wpuszczanych ale przykręconych na płytę GK.
    Trochę mi się to mniej podoba ale...

    --
    M.

  • 22. Data: 2011-09-05 18:31:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
    > Ostatecznie to chyba zostanie wersja z halogenkami w oprawach nie
    > wpuszczanych ale przykręconych na płytę GK.
    > Trochę mi się to mniej podoba ale...

    Nawet nie próbuj wiercić płyt do wełny. Będzie przeciąg.

  • 23. Data: 2011-09-06 06:54:44
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatecznie to chyba zostanie wersja z halogenkami w oprawach nie
    > wpuszczanych ale przykręconych na płytę GK.
    > Trochę mi się to mniej podoba ale...

    Nad halogenkiem można dać np. doniczkę która zabezpieczy folię
    paroizolacyjną przed stopieniem, albo zrobić ślepy sufit z OSB, pod którym
    będzie podwieszona płyta kartonowo-gipsowa.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 24. Data: 2011-09-06 11:59:15
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> wrote in message

> [...]
    > paroizolacyjną przed stopieniem, albo zrobić ślepy sufit z OSB, pod którym
    > będzie podwieszona płyta kartonowo-gipsowa.

    Ale ślepy sufit trzeba zrobić umiejętnie. Żeby ten sufit właściwy był
    idealnie szczelny i nie wystawały z niego wieszaki, bo też będzie wiało.
    ja tak właśnie mam w jedenj łazience.

  • 25. Data: 2011-09-06 14:24:13
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    Witam :-)))

    > Ale ślepy sufit trzeba zrobić umiejętnie. Żeby ten sufit właściwy był
    > idealnie szczelny i nie wystawały z niego wieszaki, bo też będzie wiało.
    > ja tak właśnie mam w jedenj łazience.

    To z sufitu tez Panu wieje ? :D

    pozdrawiam
    Adams

  • 26. Data: 2011-09-06 18:04:29
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-05 20:31, kiki pisze:

    > Nawet nie próbuj wiercić płyt do wełny. Będzie przeciąg.

    U mnie chyba nie będzie bo już nie ma :-)

    --
    M.