  • 61. Data: 2010-12-22 08:44:49
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    news:iesb1m$r97$1@news.onet.pl...

    > Ja nikomu nie wtóruje. Ja po prostu nie lubię dyskusji w chamskim stylu

    Kolego! W dyskusji tej daleki jestem od arogancji. Cały czas grzecznie
    dyskutuję i wyjaśniam a to Aleksander wyskoczył na mnie z głupimi tekstami.
    Wskaż mi chociaż jedną moja arogancką wypowiedź a zwłaszcza zanim Aleksander
    napisał cos o szacunach itepe.
    Chyba jeszcze nie przeczytałeś posta w którym wyraziłem się arogancko a
    znaja mnie tu że potrafię napisać kąśliwie ale piszę tak tylko wtedy gdy
    ktoś mnie atakuje bezpodstawnie lub uzuropując tylko sobie prawo posiadania
    wiedzy na jakiś temat.

    Marek

  • 62. Data: 2010-12-22 08:51:14
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Czasem tak jest w dyskusji, że rozmówca pomimo przytaczania argumentów ich
    > nie rozumie. Tak jest np w sytuacji, kiedy jest on np ociężały umysłowo,
    > albo nie ma podstaw wiedzy. Dalsza rozmowa prowadzić może do frustracji
    > wszystkich stron. Można też po prostu napisać oczywistą oczywistość, że
    > ktoś nie zna się na tym co pisze lub jest po prostu za głupi.
    >
    > Zawsze jest to wybór pomiędzy cierpliwym bezowocnym tłumaczeniem w kółko,
    > lub uświadomieniem.

    Jestem asertywny ale to raczej kilka z cech dominuje u mnie czyli
    świadomość samego siebie oraz upór i stanowczość jeżeli jestem mojej racji
    pewien. Nie jedna osoba zauważyła z mojej strony napisane czasem
    "przepraszam pomyliłem się" Podczas gdy wielu innych nigdy w życiu tego nie
    napisze.

    Marek

  • 63. Data: 2010-12-22 09:06:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znaja mnie tu że potrafię napisać kąśliwie ale piszę tak tylko wtedy gdy
    > ktoś mnie atakuje bezpodstawnie lub uzuropując tylko sobie prawo

    Dobra. Okres świąteczny wiec wyluzujmy.;))

    Krzysiek

  • 64. Data: 2010-12-22 09:08:14
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jestem asertywny

    raczej bucowaty burak... asertywnosc, to troche inna cecha
    charakteru... ale rozumiem, ze nie musisz o tym wiedziec... to nie
    nauka scisla...

    > wiadomo samego siebie oraz up r i stanowczo je eli jestem mojej racji
    > pewien.

    tak jak swojego kodowania pierwszego postu na tej grupie?

    > Nie jedna osoba zauwa y a z mojej strony napisane czasem
    > "przepraszam pomyli em si " Podczas gdy wielu innych nigdy w yciu tego nie
    > napisze.

    nie zauwazyłem... pokrzaczyles kodowanie w pierwszym swoim poscie na
    tej grupie, zostales za to zjechany przez "mniej inteligentnych" od
    ciebie, cichaczem zmieniles na prawidlowe i dalej sie madrzysz panie
    sysopie... a "przepraszam pomylilem sie" nie padlo z twojej strony...
    a osobiste wycieczki zaczynasz pierwszy wyskakujac z burakami przy
    braku racjonalnych argumentow...
    (specjalnie pisze bez polskich znakow...)

    pozdrawiam
    s_13

  • 65. Data: 2010-12-22 09:26:31
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Nie - to za trudne jak na przedszkolaka.

    A jasne że za trudne dla ciebie.

    Nie zagłębiając się w mnóstwo szczgółów przedstawię ci porównanie:

    Powierzchnia przykładowej pustyni 1km2
    Waga 1m3 piasku około 1,6t
    Waga 1 metrowej warstwy piasku 1 600 000 ton
    1m3 powietrza na poziomie morza waży około 1,2kg
    Grubość troposfery na równiku wynosi 16-17km
    Waga 16 kilometrowej warstwy troposfery nad naszą pustynią trudna do
    oszacowana gdyz wyżej gęstość maleje ale można przyjąć średnio 0,9kg/m3
    Waga troposfery nad pustynią wynosi więc 14 400 000ton,

    Waga piasku pustyni który posłuzy jako bufor ciepła to 9x mniej niż waga
    troposfery którą ma ogrzać po zachodzie słońca.

    A teraz przykładowy dom.
    Powierzchnia zabudowy 180m2
    Waga złoża grubości 1m pod domem 288ton
    Kubatura bez poddasza 500m3
    Waga uwięzionego powietrza w domu 600kg

    Waga piasku pod budynkiem to 480x więcej niz waga uwięzionego powietrza w
    domu.

    I co pan na to panie Aleksander? Co z twoim przykładem pustyni?

    Marek

  • 66. Data: 2010-12-22 09:30:43
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Masz racj . Nie nie ka dy na lekcjach uwa a tak jak ja.

    to wroc do szkoly i popros nauczyciela, zeby laskawie wytlumaczyl ci
    to, czego w swojej arogancji nie douczyles sie...
    to pokazane z przykladzie rozwiazanie z akumulatorem w gruncie pod
    domem ma jedna zasadnicza wade... nie bedzie dzialac...:-)
    dlaczego? cofnij sie pare postow wyzej i zastosuj swoje teorie o
    warstwowym rozkladaniu ciepla w gruncie... potem pomysl jeszcze raz i
    moze zauwazysz, ze sprawnosc oddawania ciepla przez taki akumulator
    bedzie bardzo niska, a wlasciwie zdolnosc regeneracyjna zloza wokol
    rurek bedzie bardzo slaba... czas, jaki bedzie potrzebny na ogrzanie
    gruntu wokol rurek odbierajacych cieplo bedzie wiekszy, niz czas
    odbierania tego ciepla przez rzeczone rurki, wiec instalacja glownie
    bedzie w stanie wylaczonym...:-)... to ci ciekawy sposob
    ogrzewania...:-) poczytaj sobie o tym chocby w archiwum tej grupy,
    bylo kiedys to liczone, a czesto jest temat wspominany a propos GWC...
    ale skad bucu mozesz o tym wiedziec, przeciez ty nawet kodowac
    poprawnie nie umiales, zanim zaczales tu pisac...:-)

    (specjalnie pisze bez polskich znakow, zeby dostosowac sie do poziomu
    pewnego asertywnego sysopa...)

    pozdrawiam
    s_13

  • 67. Data: 2010-12-22 09:32:14
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    o.googlegroups.com...

    >raczej bucowaty burak... asertywnosc, to troche inna cecha
    >charakteru... ale rozumiem, ze nie musisz o tym wiedziec... to nie
    >nauka scisla...

    Kultura aż cieknie z twojego posta.
    Polecam zajrzeć do pierwszej lepszej książki i poczytac co oznacza termin
    asertywność.

    Reszty twoich plwocin nie komentuję.

    Marek

  • 68. Data: 2010-12-22 09:34:57
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Waga piasku pod budynkiem to 480x wi cej niz waga uwi zionego powietrza w
    > domu.

    rozumiem, ze jak zrobisz zloze powiedzmy 100m w glab czyli wijdzie ci
    2880 ton zloza, to ogrzejesz tym cale osiedle...?
    do szkoly panie sysopie... do szkoly...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 69. Data: 2010-12-22 09:38:35
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Polecam zajrze do pierwszej lepszej ksi ki i poczytac co oznacza termin
    > asertywno .

    w pierwszej lepszej ksiazce o tym nie ma... sprawdzone... :-) a ty sam
    zapoznaj sie z definicja za trudnych dla ciebie okreslen, bo
    smiesznosc wychodzi, kiedy ich uzywasz w innym znaczeniu... :-)

    > Reszty twoich plwocin nie komentuj .

    no i bardzo dobrze, bo zabrniesz tak, ze i wykrecic sie bedzie trudno,
    panie sysopie...

    pozdrawiam
    s_13

  • 70. Data: 2010-12-22 09:50:07
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Kultura a cieknie z twojego posta.

    nigdzie nie twierdzilem, ze jestem zawsze kulturalny... a ze to grupa
    budowlana... wiec czasem, jak to na budowie, po pysku tez dac
    wypada...:-)

    pozdrawiam
    s_13