  • 1. Data: 2009-01-17 17:59:42
    Temat: Instalacja elektryczna - ceny
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Szukam archiwum i non stop przewijaja sie watki z 2001 czy 2004, gdzie punkt
    kosztowal 40 zl...

    Otoz pytanie brzmi: jest dom 200 m2 i jest 120 punktow elektrycznych (1),
    jest sobie takze rozdzielnia z calym wyposazeniem (2) oraz teletechnika,
    tzn. rtv+net+telefon+alarm (3). Wszystkie te trzy punkty to tylko robota
    wraz z matexem, tzn. efektem sa obsadzone puszki z wystajacymi kabelkami,
    instalacja bez puszek pod sufitem. Gotowe do instalowania osprzetu, ktorego
    nie ma w cenie.

    Ile powinienem zaplacic za taka instalacje w okolicach najwiekszego miasta
    na Mazowszu? ;)

  • 2. Data: 2009-01-17 22:28:05
    Temat: Re: Instalacja elektryczna - ceny
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    5 tyś.

  • 3. Data: 2009-01-17 22:39:38
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Fox" <p...@g...pl> wrote in message
    >5 tyś.

    To calkiem niedrogo. A jak sobie podzielimy ta kwote na te trzy elementy
    skladowe, znaczy elektryka, rozdzielnia i teletechnika to jak? Co robi ile w
    tej kwocie?

  • 4. Data: 2009-01-18 05:15:27
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >5 tyś.

    To daj namiary bo to wychodzi po okolo 40 pln za punkt z materialem....
    takie ceny to chyba na ukrainie...
    Andrzej

  • 5. Data: 2009-01-18 05:20:42
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ygreko" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorego nie ma w cenie.
    >
    > Ile powinienem zaplacic za taka instalacje w okolicach najwiekszego miasta

    (1)120 X 60 = 7200
    (2) rozdzielnia jak nieduza to w cenie a jak wieksza to jakies 300 pln ale
    bywa ze sie liczy kazdy wchodzacy kabel za punkt i chyba tak jest
    sprawiedliwie.
    (3)punkty tak jak w elektryce

    PLUS material
    i bedziesz mial cene.

  • 6. Data: 2009-01-18 09:18:36
    Od: "kris" <K...@w...pl>

> [...]
    > ktorego nie ma w cenie.
    >
    > Ile powinienem zaplacic za taka instalacje w okolicach najwiekszego miasta

    Na pomorzu ok 2000zł robocizna za elektryke+ 1000zł alarm i tv.
    Ale nie daj się namówic na wycenę wg. "punktów". Przy wycenach niech Ci
    podadzą cene za całość roboty. Z punktami to tylko bedziesz miał problem
    przy rozliczeniu.
    I materiał też kupuj sam jak masz czas. Rabaty jak pogadasz w hurtowniach
    uzyskasz spore. Ja brałem ceny z Allegro i wydrukiem jeżdziłem po
    hurtowniach z ofertą: "Jak dacie w podobnej cenie to biore" W wiekszości
    przypadków spuszczali cenę ale niektóre rzeczy zamawiałem z Allegro.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-01-18 10:55:18
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    ygreko pisze:
> [...]
    > instalowania osprzetu, ktorego nie ma w cenie.
    >
    > Ile powinienem zaplacic za taka instalacje w okolicach najwiekszego

    jakies 14tys. robota z materialem i tablica - i z rachunkiem (bez vat)

    zapraszam na priv jak by co

    pozdr
    MJ

  • 8. Data: 2009-01-18 12:37:40
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "ygreko" <...@...com> wrote:

> [...]
    > ktorego nie ma w cenie.
    >
    > Ile powinienem zaplacic za taka instalacje w okolicach najwiekszego miasta

    Na oko, zakładając, że to typowa instalacja.
    Materiały:
    -elektryka ok. 4 tys. zł,
    -alarm (8 czujek PIR) 1300zł,
    -rtv (z antenami do odbioru stacji naziemnych)- 700zł,
    -telefon i sieć (bez rozszycia w szafie rack) - 120zł

    Robocizna:
    -elektryka - 3 tys. zł
    -alarm - 1500zł
    -rtv - 200 zł
    -telefon i sieć - 200zł.

    Poprawka ze względu na lokalizację - z 30%? Razem: jakieś 12,5 tys. zł.

    PS. Ja bym takiej instalacji w domu nie chciał :)

    --
    Bartek

  • 9. Data: 2009-01-18 13:02:51
    Od: "Fox" <p...@g...pl>