  • 21. Data: 2009-01-20 21:18:54
    Temat: Re: Instalacja elektryczna - ceny
    Od: "kiki" <...@...c>

    "kris" <K...@w...pl> wrote in message
    news:gl5chf$mmf$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo lubie jasne sytuacje. Wykonawca za swoja pracę dostaje wynagrodzenie a
    > na materiałach zarabia sprzedawca. I nie nawidze jak wykonawca daje nizszą
    > cene za robote licząc na dodatkowe zyski na materiale

    oooooooooooo jak trafiłeś w sedno :-) Ja z tym walczyłem już 2 lata temu.
    Wykonawcy bezczelnie zamawiali mój materiał z innej hurtowni, a ja go
    odsyłałem spowrotem :-)
    Widzę, że mamy podobne spostrzeżenia :-)
    Jest drugi powód żeby nie brać z materiałem od fachowca. Po prostu policzy
    jak za Mapei czy Ceresit, a da Atlasa albo jakieś inne gówno. Raz zleciłem
    wykonanie ogrodzenia i zobaczyłem ile zaczeli sypać cementu do betoniarki to
    sie przeraziłem.
    Żadnych materiałów od tych papraków, a płacic paragonami :-)

  • 22. Data: 2009-01-20 21:32:31
    Od: "kiki" <...@...c>

    Jeszcze dam ci jedno słowo do kompletu z paragonami :-)

    Najgorszy na budowie jest "Syndrom Sztokcholmski" . Jak już wdasz się z
    wykonawcą w bliższe więzi emocjonalne to i wręczyć paragon będzie ciężko :-)