  • 1. Data: 2009-06-29 20:39:26
    Temat: Istniejąca linia zabudowy
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    Lokalny plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje budowę nowych domów
    w istniejącej linii zabudowy lub głębiej.

    Jak należy rozumieć linię zabudowy?

    Działka jest usytuowana bezpośrednio przy drodze. Jeden bok działki
    sąsiaduje z działką, na której dom jest wybudowany ok. 3 m od granicy z
    chodnikiem (dom ma .dziesiąt lat), drugi bok sąsiaduje z działką
    niezabudowaną. Za niezabudowaną działką jest działka zabudowana - tam dom
    stoi ok. 10m od granicy z chodnikiem (jest to dom budowany w zeszłym roku,
    ale sąsiadowi nie zależało, żeby był blisko granicy z chodnikiem).

    Mi zależy, żeby wybudować dom jak najbliżej granicy z chodnikiem (czyli
    teoretycznie 4 m).

    Jak się to wszystko ma do przepisu, że nie można budować bliżej niż 8 m od
    zewnętrznej krawędzi drogi (droga powiatowa). Chodnik ma 2 m, więc tak
    naprawdę, aby było zachowane 8 m, to dom musiałby być 6 m od granicy z
    chodnikiem.

    Pozdrawiam

    MJ

  • 2. Data: 2009-06-30 13:03:25
    Temat: Re: Istniejąca linia zabudowy
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zewnętrznej krawędzi drogi (droga powiatowa). Chodnik ma 2 m, więc tak
    > naprawdę, aby było zachowane 8 m, to dom musiałby być 6 m od granicy z

    Wszystko bedzie na zalaczniku do WZ lub w planie zagospodarowanie
    tam musisz sprawdzic
    bez tego to tylko gdybanie...

    --
    Andrzej