eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym. › Jak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym.
    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jak nie zasyfić kuchni czyli przetwory w pomieszczeniu gospodarczym.
    Date: Wed, 11 Jan 2012 13:11:12 +0100

    Mam typową indukcję zabudowaną w kuchni i jestem z niej zadowolony.
    Kupiłem wczoraj w lidlu jeszcze jedną ale tym razem pojedynczą płytę
    indukcyjną za 149zł.
    Będzie wykorzystywana w pomieszczeniu gospodarczym-kotłowni gazowej i pralni
    zarazem pod sokownik (kupiłem taki kiedyś na uindukcję) oraz do wekowania i
    pasteryzacji przetworów.
    Moc wedle producenta na pudełku 2000W. Zmierzona pobierana moc 1850W
    (perpetum mobile siakieś, ale tanie przynajmniej)
    Trochę głośny wentylator ale to w gospodarczym nikomu nie będzie
    przeszkadzać.
    No. Tyle minusów a teraz plusy Moc regulowana w 10 stopniach ale można tez
    ustawiać żądaną temperaturę garnka od 60 do 240stC co 20stC. Wbudowany
    minutnik oraz funkcja rozpoznawania garnka. Duży wentylator sprawia wrażenie
    że urządzenie będzie poczciwie przewietrzane.
    Dość syfu w kuchni. W pomieszczeniu gospodarczym mam płytki na 170cm i
    ściany odporne na szorowanie. Jest też głęboki zlew na dużym blacie na
    którym znalazło się miejsce na płytę indukcyjną.
    Według mnie warto.