  • Data: 2011-05-30 09:22:10
    Temat: Jak "opuścić" nadproże - czy w ogóle można?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Sytuacja jest taka: nad oknem tarasowm nie mam nadproża - otwór jest do
    wysokości wieńca. Wieniec w tym miejscu jest odpowiednio dozbrojony, ale
    nie jest opusczony - jest na równo z całą resztą stropu. Pytanie czy teraz
    można jakoś opuścić, dolać lub inaczej wykonać belkę nadproża które będzie
    niżej?

    Wszystko to po to, żeby nad oknem tarasowym dało się zastosować roletę
    typu integro. Otwór ma w świetle 270x260[cm]. Drzwi tarasowe będą
    uchylno-przesuwne dzielone w połowie 2x135cm wysokie na 230cm. Dziś w nocy
    przeczytałem, że nie powinno sie montować rolet nadstawnych nad oknem o
    szerokości powyżej 150cm bo będzie to zbyt mocno pracować. Stąd całe moje
    rozważania..

    No więc jak? Da się jeszcze teraz wykonać pod stropem belke nadproża, żeby
    na niej zawiesić roletę i żeby górna krawędź okna miała swoje mocowanie?

    --
    PZDR
    Shaman